Vraag

penislengte man Nederland

  • 23 July 2022
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag weten wat nou de gemiddelde penislengte van een man in Nederland is, want de bronnen die ik op internet vond zijn niet betrouwbaar. Het zit zo, als je het gewoon op internet zoekt Is je eerste resultaat 13.12 cm, maar de meeste mensen die dit hebben ingevuld komen uit het midden-oosten of Europa (dus dat is niet betrouwbaar, want midden oosten en Europa verschillen natuurlijk, ook binnen Europa .) een andere bron zegt dat het 16 cm voor Nederland is, maar dit onderzoek gaat van online uit. Dus wat mensen online zegen, in het artikel zeggen ze wel dat dat niet veel uitmaakt dat mensen zouden liegen, en dat dit millimeters uitmaakt in het totale resultaat . Maar dat geloof ik niet. (Bijvoorbeeld: jongere liegen 5 cm over hun lengte (naar wat ik heb gehoord), ook gaan waarschijnlijk alleen mensen die zich zeker over hun lengte voelen dat invullen) 

 

wat ik wil weten: 

wat is de gemiddelde erectie lengte van een man

  de groei van de erectie lengte tussen de leeftijd 12-18  (vond ik dat ook in een bron, maar die gaat van het tweede uit, dus 16 cm. Is dat betrouwbaar?)

Hoeveel mensen er liegen over hun erectie lengte

ik denk dat het handig is als iedereen nu eindelijk weet hoe het zit! En dat niet iedereen maar loopt te twijfelen 🙂 als je het antwoord weet op een van de vragen ben ik al blij.!


1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Volgensmij is er niet echt een onderzoek naar gedaan
ik heb wel deze video gevonden van de Vlaamse(Belgische) universiteit 


 

Reageer