Vraag

penislengte 14 jaar

  • 12 January 2021
  • 21 reacties
  • 1034 Bekeken

Badge +1

Is 22 cm groot genoeg voor een 14 jarige en is het normaal voor 14 jarige?


21 reacties

Is 22 cm groot genoeg voor een 14 jarige en is het normaal voor 14 jarige?

Jaa dat is best wel groot voor je leeftijd idd maar het maakt niks uit je moet blij zijn! Als ik een jongen zou zijn zou ik jaloers zijn

Badge +1

Jaa dat is best wel groot voor je leeftijd idd maar het maakt niks uit je moet blij zijn! Als ik een jongen zou zijn zou ik jaloers zijn

thnx

thnx

Np kom bij mii als je meer vragen hebt!

Badge

Dat is echt serieus groot. Ik ben jaloers. Is helemaal Niet klein. Je kunt ook de gemiddelde lengte opzoeken

Badge +1

Dat is echt serieus groot. Ik ben jaloers. Is helemaal Niet klein. Je kunt ook de gemiddelde lengte opzoeken

ok thnx voor advies

Reputatie 1
Badge +2

Ik beb 14 en heb 17 cm. En 22 cm is gwn niet normaal vriend. Gemiddelde van een 14 jarige is 13 cm en van een volwassenen 15.8 ong. Dus jij zit daar ver ver boven.

Reputatie 1
Badge +1

Wat ik ben 15 en de mijne is stijf 11:(

Reputatie 1
Badge +1

Dat is ontzettend groot. Ik ben 15 jaar en heb een piemel van 18cm. Ik vraag me eerlijk gezegd ook af of het waar is…. Ik ken namelijk überhaupt niemand die een lul van boven de 20 cm heeft en zeker niet iemand jonger dan ik 

Maar als het waar is gefeliciteerd;) (meisjes vinden het heel geil als ze weten dat je een grote hebt)

((Als het niet waar is is het trouwens echt best zielig dat je dit doet (vind ik). Zulke verhalen verzinnen zou ik niet doen.))

Is 22 cm groot genoeg voor een 14 jarige en is het normaal voor 14 jarige?


22 Cm  vind ik persoonlijk best wel groot . Ik vraag me af of je er zelf geen probleem mee heb ?

Badge +1

Is 22 cm groot genoeg voor een 14 jarige en is het normaal voor 14 jarige?


22 Cm  vind ik persoonlijk best wel groot . Ik vraag me af of je er zelf geen probleem mee heb ?

jawel af en toe wel. Vooral als ik in trein zit ofzo en ik krijg harde.

Badge +1

Dat is ontzettend groot. Ik ben 15 jaar en heb een piemel van 18cm. Ik vraag me eerlijk gezegd ook af of het waar is…. Ik ken namelijk überhaupt niemand die een lul van boven de 20 cm heeft en zeker niet iemand jonger dan ik 

Maar als het waar is gefeliciteerd;) (meisjes vinden het heel geil als ze weten dat je een grote hebt)

((Als het niet waar is is het trouwens echt best zielig dat je dit doet (vind ik). Zulke verhalen verzinnen zou ik niet doen.))

Dank je voor je advies. En ja wrm zou e hier over liegen, dat is namelijk super triest. Het moment je liegt verlies je je mannelijkheid.

Het kan wel geil zijn, maar bij seks is het heeeelerg vervelend, je stopt toch ook geen hele appel in je mond, 22 cm is en bijna 10 cm groter dan gemiddeld, en niet fijn bij seks, er zijn vast wel een paar meiden die dat heerlijk vinden, maar je zit er ver boven, van 6-18 cm is goed voor een vrouw, daarboven doet gewoon pijn.

Badge +1

Het kan wel geil zijn, maar bij seks is het heeeelerg vervelend, je stopt toch ook geen hele appel in je mond, 22 cm is en bijna 10 cm groter dan gemiddeld, en niet fijn bij seks, er zijn vast wel een paar meiden die dat heerlijk vinden, maar je zit er ver boven, van 6-18 cm is goed voor een vrouw, daarboven doet gewoon pijn.

Ja nu voel ik me wel genaait. Toch bedankt voor je antwoord

Hallo ANONIEM2020 :)

Het is vrij logisch dat het een grote maat is. Je kunt de gemiddeldes ook even opzoeken op internet. 9.8-14.6 is de gemiddelde lengte als je 14 jaar bent.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Hoeveel topics zijn er wel over penislegte….

-Onnodige quote verwijderd-

Veel.

Reputatie 6
Badge +12

Haha ja

Daar ben ik wel beetje jaloers op ik ben 15 en mijn pik is ong 13 cm lang

Heyyyy jouw pik is groooot, groter dan mijn toekomst, ik zal der van genieten als ik jou was, tijger ;)

Badge

Hallo Anoniem2020,

(Ik vind het een beetje ongeloofwaardig, maar behandel hem wel serieus.)

Het is niet gebruikelijk dat je al zo'n lengte hebt voor jouw leeftijd. Je moet jezelf afvragen of je het wel prettig vind. Het kan eventueel de seks beïnvloeden, omdat meiden vaak zo'n lengte niet verwachten

-Roody

Heel ongeloofwaardig dit.

Reageer