Vraag

Penisgroei

  • 16 June 2020
  • 4 reacties
  • 761 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik ben 16 jaar oud en heb sinds 4 maanden okselhaargroei (nauwelijks te zien, maar er zijn een paar lange haartjee) en sinds anderhalfjaar schaamhaar rond mijn penis. Ik heb nog geen baardgroei.

Mijn vraag is of mijn penis nog zal groeien, in stijve toestand is die 14.5cm en slap ~8cm. Ik heb sinds een jaar pas een baard in de keel, dus je kunt wel zien dat ik een laatbloeiertje was als het om de puberteit gaat. Ik weet dat hij nog tot mn 18e groeit, maar aangezien ik een laatbloeiertje ben vroeg ik me af of ie langer zou groeien. Hoe lang schatten jullie dat mn penis gaat worden, en hoe snel is die van jullie gegroeit sinds jullie in de puberteit zitten?


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Je penis blijft groeien tot dat je lichaam is uitgegroeid. Dus aangezien je later in de pubertijd kwam ben je ook later klaar. Maat hij blijft zeker nog wel doorgroeien.

Hey @anoniempjuh .

Zoals @Anonympje06 al aangaf, groeit hij tot je lichaam is uitgegroeid. 

Aangezien dat je een beetje een laatbloeier bent zoals je zei, kan het denk ik bij jou ongeveer duren tot je 18e of 20e maar dan is 20 echt mm werk.

Ga er maar van uit op je 18e , dan zit je wel safe. Je zei dat je stijf 14.5 cm en slap 8cm. Ik kan echt geen uitspraak maken over hoelang hij zou worden.

Dat is ook bij iedereen anders. (Ik zou zeggen dat hij misschien 17.5cm zou kunnen of misschien langer ) je hebt een prima lengte om een vrouw zwanger te maken. De vagina is een lange flexibele buis van 5cm dus ja dan weet je zelf al het antwoord. 

Je bent nog in de pubertijd dus hij groeit nog wel. Bij iedereen is het anders.

Ik zelf ben nu 15 jaar over iets meer dan 2 maanden 16 jaar.  De mijne is dus nog in de groei. Bij mij was ik toen ik 12 was altijd degene met de kleinste in de vrienden groep. Nu weet ik niet echt hoelang die van hun is , maar als het klopt wat ik hoor zit ik bij hun nu iets hoger. Maar dat is bij iedereen anders. Bij mij groeide hij het snelst denk ik toen ik 14 was ofzo. 

Ik weet niet echt hoeveel hij is gegroeid  sinds mijn pubertijd.  Ik let er niet echt meer op.

Hopelijk heb je er wat aan!

Groetjes gebruiker c 

Hi anoniempjuh,

 

ik heb in een oud topic opgezocht hoe groot mijn piemel toen was en in augustus 2017 was ik 14 en was mijn slappe piemel 13 cm lang en 12,5 cm omtrek en stijf 14,5 cm lang en 14 cm omtrek

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/vragenlijst-voor-jongens-14657?postid=233932#post233932

en nu is die slap 14,5 cm  lang en iets meer dan 12,5 omtrek en stijf 18 cm lang en 15 cm omtrek. 

Slap is die dus ongeveer 1,5 cm langer geworden en maar een klein beetje dikker (maar ja, de ene keer slap is de andere niet en das moeilijker meten als stijf) en stijf is mijn piemel 3,5 cm langer geworden en de omtrek is 1 cm meer, dus wel wat dikker nog geworden

 

EDIT: twin en ik hadden toen we klein waren al best een lange slappe, echt zo'n ‘slinger’ piemel, terwijl onze oudere en jongere broertje meer een 'gewone’ lengte hebben slap. Idk, waarom dat is. Onze groeit ook minder als die stijf wordt dan die van onze broers.

 

Oh ja, toen ik 14 was had ik slap sws meer voorhuid, zo'n slurfje en nu is het minder voorhuid en meer piemel zeg maar. Op 14 jaar was het nog meer ‘kinderpiemel ‘en nu ‘puberpiemel’. Is dat bij jou ook zo of ziet je piemel er al 'volwassen’ uit?

Mijn twin en ik hebben ons ook nog nooit geschoren (qua baard), maar onze oudere broer (en jongere natuurlijk ook) en papa hebben ook niet echt een goeie baard als ze die zouden wille laten groeien. Dat zit kennelijk in de familie.

Wij vinden jouw piemel van 14,5 cm wel goed en mooi voor een jongen van 16 jaar, dus op zich is er niks mis mee voor als je seks zou willen hebben. Oh ja, wij vallen op jongens dus hebben al wat vaker stijve jongenspiemels gezien, dus spreken uit ervaring, ook qua seks met jongens.

 

Het is moeilijk te zeggen hoeveel jouw piemel nog gaat groeien. Is bij alle jongens weer verschillend, maar een paar cm denk ik we sws en dan heb je ook zo 17-18 cm en das echt wel nice hoor.

Hoe dik (omtrek, zo rondom) is jouw piemel slap en stijf?

 

Groetjes,

M&M's

Badge

Ik ben 16 en ik heb nog geen oksel haar of de baar in de keel dus voel je niet slecht er zijn mensen met slechter 

Reageer