Vraag

penis vergelijken met beste vriend

  • 9 February 2023
  • 5 reacties
  • 744 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hoi, ik ben een jongen van 14, ik zou graag mijn piemel vergelijken met die van mijn beste vriend. Maar ik durf het niet te vragen omdat ik bang ben dat hij  het gaat raar vinden en nee zeggen. We zitten niet in dezelfde klas of gaan niet naar dezelfde sportclub dus ik kan zijn piemel niet zien tijdens het douchen of het omkleden

grts paraboah1


5 reacties

Badge

App hem ofz en zeg dat je het ergens over wil hebben bij jou thuis en dan vraag je het gw had ik ook gdn en nu hebben we een relatie 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @paboah25 

 

je zou zelf een keertje 'toevallig’ bloot kunnen zijn als hij bij jou thuis komt, omdat jullie afgesproken hebben….dat je zegt dat je net wat anders aan het aantrekken was en hij jou bloot ziet en dan kun je vragen of ie het vervelend of leuk vindt of zoiets en misschien laat hij 'm dan ook zien. Zo van 'jij hebt nu de mijne gezien, laat mij die van jou dan ook zien'.

Of een keertje bij elkaar logeren of in de tuin kamperen als het lekker weer is…

Zoiets of samen in het zwembad omkleden als jullie samen gaan zwemmen..

Van die dingen.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 5
Badge +4

Hey @MickeyMouse 

bedankt voor de info zal, ik eens proberen

grts paraboah1

Reputatie 5
Badge +4

App hem ofz en zeg dat je het ergens over wil hebben bij jou thuis en dan vraag je het gw had ik ook gdn en nu hebben we een relatie@Jongen485288

@Jongen485288 was je dan niet bang dat hij nee ging zeggen of het tegen andere mensen ging zeggen 

Reputatie 4
Badge +3

Best leuk om met elkaar te vergelijken, doe het wel eens met een goede vriend 

Reageer