Vraag

Penis onzekerheid

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 299 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hé ik heb even een vraagje…

Ik ben namelijk nogal onzeker over mijn penis/geslachtsdeel. 
 

Ik heb nog nooit seks gehad en ben bang dat niemand dat met mij wil, ik ben 16 en heb een pensioen van stijf 16 cm. Ik ben bang dat meisjes mij zullen afwijzen of zullen lachen. 

Ook heb ik een parelketting, een kring met kleine bultjes aan de rand van de eikel, kan ik hier aan iets doen? Ik ben bang dat mensen dit als soa zien en mij niet meer willen pijpen bijvoorbeeld?!  

Groette alvast bedankt


3 reacties

Badge

Hey Jasson,

over de lengte hoef je je sowieso geen zorgen te maken. 16 cm is immers groter dan gemiddeld. 

Ik heb zelf ook een parelketting. Ik ken geen andere jongens die het ook hebben maar ik heb er nooit naar gevraagd. Zelf ben ik er ook onzeker over maar op internet staat dat 20% van de mannen dit hebben. Als iemand er dus naar vraagt kan je gewoon uitleggen wat je hebt. Ik hoop dat dit je een beetje helpt. Als je het echt heel vervelend vind kan je het als je volwassen bent gewoon laten verwijderen, maar dat is wel duur.

Reputatie 7
Badge +15

Hé ik heb even een vraagje…

Ik ben namelijk nogal onzeker over mijn penis/geslachtsdeel. 
 

Ik heb nog nooit seks gehad en ben bang dat niemand dat met mij wil, ik ben 16 en heb een pensioen van stijf 16 cm. Ik ben bang dat meisjes mij zullen afwijzen of zullen lachen. 

Ook heb ik een parelketting, een kring met kleine bultjes aan de rand van de eikel, kan ik hier aan iets doen? Ik ben bang dat mensen dit als soa zien en mij niet meer willen pijpen bijvoorbeeld?!  

Groette alvast bedankt

16 cm lijkt mij (als meisje ) helemaal prima! Voor een jongen van 16! 
 

maar onthoud dat het om het innerlijk en je hart gaat! 
 

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.

 

Mij_Niet_Gezien 

16 cm is boven gemiddeld en dus goed.

Vrijwel niemand boeit het hoe je penis eruit ziet als je seks hebt, als hij maar werkt en je geen soa hebt.

Een parelketting is geen soa dus daarom is het helemaal goed.

 

Ik heb het zelf ook, maar het valt nauwelijks op en je kan het dus het best negeren.

Als je het echt heel stom vind kun je het weg laten laseren (met een hele hete lichtstraal het wegbranden) maar hierdoor krijg je alleen maar pijn, en misschien wel littekens.

Reageer