Skip to main content

Hallo ik zit al een tijdje op dit forum maar het lijkt alsof iedereen een lengte van 16 of meer heeft.

Dit us een forum er is geen reden om op te schepen waarom. niet boos bedoeld maar waarom 14 is goed. lang is ook niet eens fijn en gemiddelde lengte is 13 

Groetjes pizza jong

Ik snap het wel. Het is gewoon stoer doen.  maar dat hoeft op dit forum helemaal niet. Het kan andere jongens onzeker maken en meisjes het idee geven dat iedereen een euromast in zijn broek heeft die jongen is.

@Pizzajong  ik geef je helemaal gelijk 

Dankjewel voor reacties 

Hey jongens,

Ik ben Antilliaan 15 jaar en  Nederlands . Ik schep niet op mijn banaan 🍌 is echt wel stijf 21 cm en slap 14 cm. Ik was al super vroeg in de puberteit..er kwam al cum 💦uit mijn penis toen ik net 11 jaar was.😛 Geloof me dat sommige meiden echt zoiets als een dikke worst willen.🌭

Als je op internet kijkt hebben de meeste jonkies hier al piemels waar sommige volwassene jaloers op zijn. Niet alles geloven ;)

Liefs

Kim

Je weet dat meer dan 18 cm niet fijn is en dat het bij vrouwen pijn kan doen maar op sociaal media lijkt het als of een 18 cm of meer heel fijn en goed is maar je kan niet goed pijpen of je hele penis gebruiken maar als jij het cool vind oke het kan

En het doet bij vrouwen bij een te langen lul ik ken vrienden die dat hebben en die zeggen dat dat niet fijn is en best wel pelijk voor een vrouw kijk te klein is ook niet fijn want dan voel je niks maar te groot ook niet daarom heeft de natuur het ook zo bedacht voor de gemiddelde penis 14 cm

Reageer