Beantwoord

Penis lengte mening

  • 27 December 2019
  • 10 reacties
  • 3312 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

hey ik heb een vraag voor jongens en meisjes of homos lesbians jeweetwel verder. Maar dus wat vinden jullie de perfecte penis lengte en hoe zou je het liefste sex willen hebben. Ik ben zelf surinaams en me penis lengte slap is rond de 10cm en stijf tussen 15-20 cm. Mijn lengte is 165cm. Vermeld ook je penislengte en al die dingen erbij zoals afkomst enzo. En vertel ook of je met of zonder condoom seks wilt hebben. Sws voor de meisjes de vraag hoelang je perfecte penis zou willen hebben. En of jezelf al hebt gemasturbeert fso. En hoe je hebt gemasturbeert. Wat vinden jullie van sperma? Liever in je pussy of op je body of slikken. How about zuigen aan de penis? 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 December 2019, 13:27

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo noobmaster070 :)

Jij hebt wel een grote penis zeg, dat is ruim anderhalve meter…

Geen gekkigheid, mijn ideale penis, zou ik niet echt weten. Ik ben tevreden met wat ik nu heb.

-Dr8gon99

Hey, 

 

er is denk ik niet echt een perfecte lengte. Dit is voor iedereen anders. Al vinden de meeste meisjes volgens een GGD regio onderzoek een ‘grote’ penis niet fijn. Dit is dan ook vrij logisch omdat dit natuurlijk pijn (kan) doen! 

Ik denk dat je dit soort vragen ook beter met je vrienden/familie kun bespreken, aangezien er grotendeels wordt gelogen op het forum over dit onderwerp. Jongens denken dan dat ze stoer zijn omdat ze een ‘grote’ penis hebben, terwijl meisjes iets anders veel fijner vinden. 

Ik wil je wel aanraden seks te hebben met condoom, tenzij jullie beide getest zijn en geen seksueel overdraagbare ziekte hebben. Een SOA is niet echt prettig en ik denk dat een condoom fijner is dan een SOA ;).

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en verder wens ik je nog succes!

 

→ Tim

 

Reputatie 2
Badge +3

Hey, 

 

er is denk ik niet echt een perfecte lengte. Dit is voor iedereen anders. Al vinden de meeste meisjes volgens een GGD regio onderzoek een ‘grote’ penis niet fijn. Dit is dan ook vrij logisch omdat dit natuurlijk pijn (kan) doen! 

Ik denk dat je dit soort vragen ook beter met je vrienden/familie kun bespreken, aangezien er grotendeels wordt gelogen op het forum over dit onderwerp. Jongens denken dan dat ze stoer zijn omdat ze een ‘grote’ penis hebben, terwijl meisjes iets anders veel fijner vinden. 

Ik wil je wel aanraden seks te hebben met condoom, tenzij jullie beide getest zijn en geen seksueel overdraagbare ziekte hebben. Een SOA is niet echt prettig en ik denk dat een condoom fijner is dan een SOA ;).

 

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen en verder wens ik je nog succes!

 

→ Tim

 

Kzeg je eerlijk tim veel meisjes waarmee k seks heb gehad vinden een grote pik lekkerder dan klein. Maarja veel surinamers of antillianen vinden dat gewoon zo.

Badge

ik vind persoonlijk een grote pik fijner (ben een meisje) want dat voelt wat lekkerder

 

Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

Die van mij is stijf 18 cm maar ik heb voor nu Liever korter want bij sommige vagina's past hij er niet helemaal in zoals bij me vriendin maar voor later vindt ik de lengte  best

(Ik ben trouwens 14)

 

Reputatie 4
Badge +3

Voor 14 jaar is 18 cm groot of meet jij anders

Badge

Mijn lengte is slap 11 cm en stijf 16 cm , het voelt geweldig om te rukken 

Reputatie 3
Badge +1

heey k ben een meisjee

hey ik heb een vraag voor jongens en meisjes of homos lesbians jeweetwel verder. Maar dus wat vinden jullie de perfecte penis lengte en hoe zou je het liefste sex willen hebben. Ik ben zelf surinaams en me penis lengte slap is rond de 10cm en stijf tussen 15-20 cm. Mijn lengte is 165cm. Vermeld ook je penislengte en al die dingen erbij zoals afkomst enzo. En vertel ook of je met of zonder condoom seks wilt hebben. Sws voor de meisjes de vraag hoelang je perfecte penis zou willen hebben. En of jezelf al hebt gemasturbeert fso. En hoe je hebt gemasturbeert. Wat vinden jullie van sperma? Liever in je pussy of op je body of slikken. How about zuigen aan de penis? 

 

eig is alles wel goedd

jaa k vinger 5 x per week echt geil

k maak mezelf eerst geil en dan vinger k mn clit

op mn vagina

Badge

Slap: 11

stijf: 17.5

omtrek stijf : 13.5

 

is dit groot?

16 jaar

Reageer