Penis lengte en cupmaten zijn helemaal niet belangrijk


  • Anonymous
  • 0 reacties

Lieve Forumleden 

Ik heb laatste tijd vaak gehoord dat mensen onzeker zijn over hun penis lengte of cupmaat. Je hoeft geen zorgen te maken. Het helemaal niks uit wat je cupmaat of penis lengte is . Voor mij niet . Voor heleboel mensen niet . Je bent wie je bent . Ik steun je als je onzeker bent over je penis lengte of cupmaat . Je bent gewoon cool en leuk

 

Klavier voor jou

 

Emma


17 reacties

Reputatie 5
Badge +3

helemaal gelijk @Emmalove 

iedereen is anders, maar dat maakt je niet vreemd of raar! Accepteer jezelf zoals je bent en ga jezelf niet teveel vergelijken met anderen, en al helemaal niet met alle foto's die je online kunt vinden. Wees tevreden met hoe je bent en zeg dat ook tegen anderen :-)

Reputatie 5
Badge +2

Totaal mee eens!

 

Reputatie 4
Badge +1

Hii, je hebt zeker gelijk @Emmalove  :)

 

And thx voor de klavier 。◕‿◕。

Goeie post, Emma! Je hebt helemaal gelijk!

100 % eens !  hoe lang of kort of dik of dun is echt waar totaal niet belangrijk !  het gaat om wie je bent en hoe je bent en je penis of je borsten zijn mooie en fijne bijzaak, maar ze zijn bijzaak,  als je maar happy bent en gezond mag zijn. Dus ik ben het  er helemaal mee eens ! Dus alle jongens : lengte is ONbelangrijk ! :)

Sanny xxx

Reputatie 7
Badge +17

Hi Emma wat top dit ! Ik ben het ook helemaal eens ( heb ik ook geleerd hier haha) en verder alles wat Sanny ook zegt ! Haha geweldige topic !

Groetjes liefs Julian X 

Reputatie 3
Badge

helemaal mee eens

Wow 

Ik ben zo blij dat jullie mij begrijpt😁😁 . Ik dacht echt dat ik alleen zo denk , maar jullie zijn allemaal toppers en helden !!!

Knuffel voor iedereen !!!

Dit topic zou eigenlijk altijd on top moeten staan !

Reputatie 7
Badge +4

De vraag is hoe hou je dit soort topics bovenaan zonder dat het een chat is.
Het wordt tijd dat kinderen en de kindertelefoon snappen dat al die vragen over penislengtes teveel worden en dat je niet telkens een nieuw topic erover hoeft te maken, maar het is onbegonnen werk zonder hulp an de KT

Nou ja

Jullie zijn de enige die gereageerd heeft , dus alleen mensen die ik aardig vind 

Dus

Iedereen die deze topic bekeken heeft moet antwoorden 

Reputatie 5
Badge +2

Eeeeeeensss

Reputatie 7
Badge +6

Mee eenssssssssssss!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

Mee eens!!!! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi TS en iedereen, 

Ik ben het hier helemaal mee eens! Het innerlijk van iemand vind ik ook echt belangrijker dan je penis/borsten!

Groetjes, Monkeyboy08

Mee eens!

Reageer