Vraag

penis lengte

  • 24 May 2023
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik heb een vraag ik ben een jongen van 15 en begon al vroeg in de puberteit ik begon op me 11e of 12e. Ik trek best vaak af en ben de laatste tijd ook aan het proberen met mijn vinger en dingen in mij achterste te doen ookal twijfel ik of ik dat wel zo fijn vind want dat vind ik wel maar nadat ik ben klaargekomen heb ik veel spijt maar mijn vraag was ik vind mijn piemel niet zo groot en is erg klein ik heb alles al ik heb schaamhaar, oksel haar, baard in de keel, en ben ook lang geworden. Alleen is mijn penis erg klein, hij is slap 5cm en stijf zo 10-12 cm ongeveer ik zoek ook op deze app naar mensen die dit hebben en die vinden 6cm slap en 10cm stijf al klein terwijl ze 13 of 12 zijn. Ik ben wel best dik maar is dit klein of niet? En hoelang is die van jullie (eerlijk graag)

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Dutchguy ,

 

iedereen is zoals ie is en  je bent goed zoals je bent. Aan veel dingen kun je nu eenmaal niks veranderen.

De ene jongen heeft een iets grotere piemel dan een andere, maar die ander heeft misschien weer mooier haar of is gespierder of weet ik wat. Zo heeft iedereen zijn eigen dingen.

Je noemt zelf dat je wat steviger bent gebouwd en daar is niks mis mee, maar misschien, want soms kun je er ook weinig of niks aan doen als je wat steviger gebouwd ben kun je gaan sporten als je dat ook leuk lijkt en dan meer spieren krijgen ofzo, maar je piemel gaat er niet van groeien, misschien wel je zelfvertrouwen als je je onzeker voelt over je gewicht of de grootte van je piemel.

Vrienden kennen jou zoals je bent en accepteren jou ook zoals je bent, anders waren het geen vrienden, dus veranderen hoef je niet voor hen, maar als je zelf je haar anders wilt hebben of andere kleren wil dragen of naar de sportschool zou willen gaan, dan zijn dat allemaal dingen die jij zelf kunt beslissen om wel of niet te doen.

Ik zie op school na gym en na het sporten en op het naaktstrand best veel jongens bloot en dan zie ik ook wel dat niet iedereen dezelfde grootte piemel heeft. Stijf zie ik die alleen van vrienden wel eens en ook die kunnen nogal verschillen. Mij maakt het niet uit hoe groot de piemel van mijn vriendje is (ja, ik val op jongens), Belangrijker vind ik dat we het samen leuk hebben en sws hoe groot of klein zijn piemel ook is, ik weet zeker dat we het fijn kunnen hebben met elkaar.

Oh ja en nu de cijfers, omdat je nieuwsgierig bent hoe groot die van mij is. Ik ga het zo zeggen, maar trek je niks aan van mijn piemel, ik word soms een beetje geplaagd met dat mijn slappe piemel redelijk lang is...daar ben ik ondertussen wel aan gewend, omdat mijn piemel slap altijd wel wat groter was als de meeste kinderen in mijn klas en ik denk ook niet dat anderen het slecht bedoelen, maar ik hoef die aandacht niet per se.

Slap is de mijne 12,5 cm lang en omtrek 10,5 cm en stijf ruim 15 cm lang en omtrek 12,5-13 cm, maar ik heb ook vrienden die slap 5-7 cm en stijf ook 12 cm hebben, maar sommige hebben ruim 16 cm stijf, dus alles kan en je kunt er zelf eigenlijk niks aan veranderen, dus probeer er tevreden mee te zijn.

Btw, je eigen piemel lijkt ook vaak kleiner omdat je er zelf altijd vanaf boven naar kijk en dan lijkt ie gwn kleiner dan die van iemand  anders met dezelfde grootte.

Ik heb eigenlijk nog geen piemel gezien, bij puberjongens dan, die ik niet mooi vind. Ze hebben allemaal wel iets eigens en moois en liefde draait niet om een piemel, maar vooral om wie er aan die piemel vast zit..

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb ook een kleine piemel nog kleiner dan die van jouw(ik ben 14)

Slap: 5cm

Stijf: 7,5 cm

Dus ja ik snap wel een beetje wat je bedoeld

Reputatie 1
Badge

Ik heb ook een kleine piemel nog kleiner dan die van jouw(ik ben 14)

Slap: 5cm

Stijf: 7,5 cm

Dus ja ik snap wel een beetje wat je bedoeld

Ja maar ik ben gewoon onzeker vooral als ik die van vrienden zie

 

bericht aangepast door Kindertelefoon i.v.m. forumregel 4

Reputatie 7
Badge +4

@Dutchguy ik voel me er ook onzeker over, maar ik denk dat het nog wel groeit. 

Reageer