Vraag

penis lengte

  • 3 January 2022
  • 11 reacties
  • 244 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 14 en mijn penis is 16.5 cm is dat goed ?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Appel146

Je penis lengte is helemaal perfect.
Wat ik nu ga zeggen klinkt misschien een beetje raar, maar goed. Alle penissen zijn goed zoals ze zijn, of ze nou lang of kort zijn, dik of dun, het maakt allemaal niet uit. Net zoals vagina’s, die zijn ook allemaal verschillend en toch zijn ze mooi op hun eigen manier. 

Ik hoop dat je iets aan deze rare peptalk hebt :). 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

 

Ja dankjewel 

Reputatie 7
Badge +3

PS :Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

In stijftoestand of slappetoestand want dat is best nog groot maar normaal maar hoe kan dat

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Wat bedoel je dat is nog best groot maar normaal en hoe kan dat leg ff uit pls 

Het maakt niks uit wat je penis lengte is. Als het maar gezond is. Je lengte is gewoon oké . Je penis lengte is helemaal Niet belangrijk.

 

Bij @Wereld reactie kan je zien wat de gemiddelde is. Ook al is je penis lengte iets groter , maar dat maakt niks uit.

 

Meeste mensen hebben geen interesse in penislengte . Als het maar gezond is. Iedereen is perfect op zijn/haar eigen manier , dus penislengtes heeft niks mee te maken. 

 

Er wordt echt GEEN meisjes/jongens verliefd op penislengtes. Je penislengte is goed en oké. Niks om je zorgen te maken. 

 

Ga jezelf ook niet vergelijken met anderen.  Want ze zijn anders . Anders dan jij. Jij bent goed in andere dingen dan hun. 

 

Luna

Badge

Wat bedoel je dat is nog best groot maar normaal en hoe kan dat leg ff uit pls 

Dat het een normale lengte is maar ik vind dat lang ,met hoe bedoel ik hoe kan dat zo groot zijn bij u.

 

Reputatie 1
Badge +1

Owh ja thx haha inmiddels is het 17 cm maar hoelang is de jouwne dan of ben je een meisje 

Badge

Ben 13 jaar maar ik snap niet hoe dat zo rap kan groeien 3n hoe oud bent u .

Reputatie 1
Badge +1

Hoe groot is de jouwne dan en ik ben 14 jaar 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Appel146  en @Woefff ,

 

letten jullie er op dat het geen chatgesprek wordt? Doordat jullie steeds met korte zinnetjes op elkaar reageren, wordt het een chatgesprek en voelen anderen zich niet meer vrij om ook te reageren.

Zie ook de uitleg van forumregel 7 ( “.. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan. ")

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer