Vraag

penis lengte

  • 28 December 2021
  • 7 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik ben best onzeker over me Penis hij is 15 cm en ik ben 15 hoe kan ik zorgen dat me penis groeit


7 reacties

Als je 15 bent is 15cm helemaal niet raar.

Het groeien gaat vanzelf, heb geduld het komt vanzelf.

Een Penis is op 15 jarige leeftijd zo’n 13cm. Je hebt een best grote dus. De gemiddelde lengte bij 18plussers is 14,9 cm. Blij zijn !!!

Reputatie 2
Badge +1

Als je 15 bent is 15cm helemaal niet raar.

Het groeien gaat vanzelf, heb geduld het komt vanzelf.

Oke top dankjewel 

Reputatie 2
Badge +1

Een Penis is op 15 jarige leeftijd zo’n 13cm. Je hebt een best grote dus. De gemiddelde lengte bij 18plussers is 14,9 cm. Blij zijn !!!

Oke top dankjewel hij is ongeveer 15 cm

Een Penis is op 15 jarige leeftijd zo’n 13cm. Je hebt een best grote dus. De gemiddelde lengte bij 18plussers is 14,9 cm. Blij zijn !!!

 

@luuk15 vergeten te zeggen, dit is de bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo ik ben best onzeker over me Penis hij is 15 cm en ik ben 15 hoe kan ik zorgen dat me penis groeit

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

ik ben 19 jaar oud en die van mij is stijf 22 cm ik ben zelf 1.91 lang.

ik heb van meerdere meiden gehoord dat de penis lengte niet erg veel uitmaakt. het is alleen belangrijk dat hij groter is dan 8 cm en dan moet het goed komen. een grotere penis is voor de meeste jongens erg belangrijk. zo had ik op mijn 12 ook een penis lengte van 17 ongeveer en voelde ik mij nogsteeds onzeker. kortom die onzekerheid heeft elke jongen ongeveer wel. dit is daar in tegen niet nodig aangezien het voor meiden niet belangrijk is hoe groot hij is dus jongens maak je alsjeblieft geen zorgen

Reageer