Vraag

Penis lengte

  • 22 November 2021
  • 16 reacties
  • 340 Bekeken

Badge

Hallo, ik ben een jongen 13 jaar en bi.

ik ben onzeker over mijn penis, mijn penis is stijf 15 cm lang en de omtrek is 13 cm. is dit een normale lengte of te klein?


16 reacties

Best een normale lengte hoor 😉

Reputatie 4
Badge +4

Het is langer dan mij en ik ben 14,5 😆

Badge

het is een normale lengte hoor voor jouw leeftijd

Badge +2

Ik ben 12 en die van mij is 14-15 cm.

Badge

dus ik moet me niet onzeker voelen?

ik heb ook aan wat vrienden gevraagd hoe groot het bij hun was en blijkt dat ik een grotere lul heb dan dan de meeste

Reputatie 7
Badge +6

Je hoeft je zeker niet onzeker te voelen ik ben een jaar ouder dan jij en heb dezelfde lengte en in mijn omgeving is dat miss zelf een beetje de gemiddelde lengte, dus is het prima!

Badge

welke condoommaat heb ik nodig?

Badge +2

Die van mij is even lang.

12 jarige.

Ben 16 en slap is ie 9/10cm en stijf 14/15cm, is dat klein? 

Badge +2

dus ik moet me niet onzeker voelen?

ik heb ook aan wat vrienden gevraagd hoe groot het bij hun was en blijkt dat ik een grotere lul heb dan dan de meeste

Dat heb ik ook.

Reputatie 7
Badge +5

13 jaar en 15 cm geloof ik niet (niet onbeleefd bedoeld)

Reputatie 3
Badge +3

welke condoommaat heb ik nodig?

Hoi, er zijn meerdere sites voor. Je kunt ook op bol.com kijken, klik dan op de link. 

Succes.

Badge

Gewoon normale lengte, maar ik snap niet waarom het van belang is om te weten dat je bi bent voor deze topic?

Reputatie 7
Badge +3

Hallo, ik ben een jongen 13 jaar en bi.

ik ben onzeker over mijn penis, mijn penis is stijf 15 cm lang en de omtrek is 13 cm. is dit een normale lengte of te klein?

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Badge

ik ben 19 jaar oud en die van mij is stijf 22 cm ik ben zelf 1.91 lang.

ik heb van meerdere meiden gehoord dat de penis lengte niet erg veel uitmaakt. het is alleen belangrijk dat hij groter is dan 8 cm en dan moet het goed komen. een grotere penis is voor de meeste jongens erg belangrijk. zo had ik op mijn 12 ook een penis lengte van 17 ongeveer en voelde ik mij nogsteeds onzeker. kortom die onzekerheid heeft elke jongen ongeveer wel. dit is daar in tegen niet nodig aangezien het voor meiden niet belangrijk is hoe groot hij is dus jongens maak je alsjeblieft geen zorgen:thumbsup_tone3::thumbsup_tone2:

ik ben 19 jaar oud en die van mij is stijf 22 cm ik ben zelf 1.91 lang.

ik heb van meerdere meiden gehoord dat de penis lengte niet erg veel uitmaakt. het is alleen belangrijk dat hij groter is dan 8 cm en dan moet het goed komen. een grotere penis is voor de meeste jongens erg belangrijk. zo had ik op mijn 12 ook een penis lengte van 17 ongeveer en voelde ik mij nogsteeds onzeker. kortom die onzekerheid heeft elke jongen ongeveer wel. dit is daar in tegen niet nodig aangezien het voor meiden niet belangrijk is hoe groot hij is dus jongens maak je alsjeblieft geen zorgen:thumbsup_tone3::thumbsup_tone2:

Je weet dat dit forum voor 12-18 jaar is?

Reageer