Skip to main content

Hey ik ben een jongen van 12 en heb een vraag over me penis hij is slap 6cm en stijf is ie beetje krom en 9cm is dat normaal. 

 

Alvast dankjewel 

hoi Jesse 321,

ja dat is compleet normaal ik ben 14 en die van mij heeft een kromming naar links niks om je zorgen over te maken. 

mvg aniniem


Hey ik ben een jongen van 12 en heb een vraag over me penis hij is slap 6cm en stijf is ie beetje krom en 9cm is dat normaal. 

 

Alvast dankjewel 

Ik ben ook 12 mijn piemel is slap 8 en stijf 12 cm en heb ook een beetje krom dus is denk ik wel normaal


Wat bedoel je met krom?


Wat bedoel je met krom?

Die van mij is een beetje gebogen naar links


@Boy12years  onnodige quote verwijderd

Is denk ik wel normaal ja


Hey ik ben een jongen van 12 en heb een vraag over me penis hij is slap 6cm en stijf is ie beetje krom en 9cm is dat normaal. 

 

Alvast dankjewel 

Heyo! Dat is allemaal normaal, niets om je zorgen om te maken! :)


Hey ik ben een jongen van 12 en heb een vraag over me penis hij is slap 6cm en stijf is ie beetje krom en 9cm is dat normaal. 

 

Alvast dankjewel 

Toen ik 12 was was mijn penis 12 cm maar die van iedereen groeit op een ander tempo dus er is niks om je zorgen over te maken!


Hey ik ben een jongen van 12 en heb een vraag over me penis hij is slap 6cm en stijf is ie beetje krom en 9cm is dat normaal. 

 

Alvast dankjewel 

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html


ik ben 19 jaar oud en die van mij is stijf 22 cm ik ben zelf 1.91 lang.

ik heb van meerdere meiden gehoord dat de penis lengte niet erg veel uitmaakt. het is alleen belangrijk dat hij groter is dan 8 cm en dan moet het goed komen. een grotere penis is voor de meeste jongens erg belangrijk. zo had ik op mijn 12 ook een penis lengte van 17 ongeveer en voelde ik mij nogsteeds onzeker. kortom die onzekerheid heeft elke jongen ongeveer wel. dit is daar in tegen niet nodig aangezien het voor meiden niet belangrijk is hoe groot hij is dus jongens maak je alsjeblieft geen zorgen:thumbsup_tone2::thumbsup_tone2:


het maakt niks uit

je bent gewoon normaal


Reageer