Skip to main content

Hey ik had een vraagje,

ik ben nu 14 en mijn penis is 11 cm slap en 14/15cm stijf maar is dit wel genoeg om met een vrouw sex te hebben want als ik hem zelf vast heb dan steekt er maar een stukje nog uit en hoe kan ze dan pijpen bv, als er al wat oudere jongens of meisjes zijn met ervaring met dit kunnnen jullie dan zeggen of hij nog groeit (ik zit nog niet zolang in de puberteit, ik heb schaamhaar bij men piemel, ik krijg een zichtbare snor en ik begin ook okselhaar te krijgen, nog geen zware stem) en of je wel seks en orale sex kan hebbben met 14/15 cm? :)

Hooi,

ik snap wat je bedoelt maar bedoel je met een "vrouw" of een meisje van ongeveer je leeftijd 

zelf ben ik 12. maar je kan gewoon als je tenminste een vriendin hebt vragen of ze klaar is voor een klein partijtje(seks) of gewoon op seksuele gebieden beginnen

 

Dit is alles wat ik je kan geven

Veel succes,

liefs mij


hii, maak je geen zorgen. Ik ben een meisje maar voor mij maakt het niks uit. Niet zo onzeker, bij seks hoeft ie er ook niet helemaal in! vaak groeit het nog wel.


Oke dankjewel!

ik vond hem zelf een beetje klein als ik me zelf aftrek maar als vrouwen het niet erg vinden is het prima.


Kijk volgende keer eerst even op internet/het forum. Hierbij dan een linkje naar een van de vele topics die hier al over geopend is. NaamNietBekend heeft hier al een heldere reactie gegeven die in principe al je vragen zou moeten beantwoorden.

Don’t worry, be happy 🎶


PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html


Reageer