Vraag

Penis lengte 16 jaar

  • 4 June 2019
  • 7 reacties
  • 999 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik ben best onzeker over de lengte van mijn penis.
Slap is hij 9cm
En stijf iets van 15/16cm
Maar ik lees hier dat sommigen al veel grotere maten hebben terwijl ze jonger dan mij zijn.
Zijn mijn maten dan klein voor mijn leeftijd?
En wat zijn jullie penis lengte? Wees eerlijk pls

7 reacties

Ik ben 12 en heb zelf een penislengte van ongeveer 15 cm stijf, misschien is dat niet echt motiverend om te horen maar ik heb het even opgezocht en je hebt een normale lengte voor je leeftijd hier is het stukje:

Hier een schema die ongeveer het normale gemiddelde van een penis aangeeft bij jongens die nog in de pubertijd zijn.
Het gaat hier wel om de lengte en omtrek van penissen in stijve toestand:
  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm
bron: https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html
Dankje voor de reactie!
Badge

Hey ik denk fat dit redelijk normaal is mijne is 11 slap en 15/16 stijf en ben bijna 15

Beste @Bart90 ik ben 15 jaar. Slap 10.2 cm en stijf 19cm 

Dit is bij iedereen anders. Bij de ene gaat het sneller als bij de ander is de puberteit  , maar je zit prima bij het gemiddelde, bij de ene is het zo dat hij bijvoorbeeld een grote penis heeft maar zelf is hij bijvoorbeeld in de lengte erg klein dat is bij iedereen anders.

Bij mij is het zo dat ik 15 jaar ben met een lengte van 189cm en schoenmaat 49.5 tot 50 . Maar bij de meeste is het zo dat het kleiner is. Dat licht ook aan je genen.  

Ik zou je geen zorgen maken, denk dat meiden dit een prima lengte vinden, dus maak je maar geen zorgen , en ik heb gehoord dat je penis kan groeien tot je 18 a 19 jaar. 

 

En als ik aan een vriend vroeg hoelang zijn penis is is hij slap 9.6cm en stijf 16.3 en hij is 17 jaar maar toen hij 14 was had hij er een van slap 9cm en stijf 13cm het kan dus erg veranderen . Terwijl een andere vriend van mij die 16 is en ik vroeg hoelang zijn  penis was toen hij 14 was had hij er een slap 9.7cm en stijf 16.8 cm en als ik het aan hem vraag nu dan is hij iets van  slap 10cm en stijf 17.1cm maar hij had toen hij 14 was dus wel een grotere dan de rest,  maar nu zit hij ook in het gemiddelde. En hij vond het een prima lengte.

Hopelijk helpt dit Groetjes Gebruikerc 

Reputatie 3
Badge +1

15 centimeter stijf is gemiddeld. Niks om je druk over te maken. 

Ik ben 17 en stijf is ie be mij 12,5cm 

Reputatie 2
Badge

hoi,

Een meisje hier. Je hoeft je echt helemaal nergens druk over te maken. Je hebt een hele gemiddelde maat. Voor meisjes/vrouwen is dit ideaal, want een grote penis doet vaak veel pijn, en een hele kleine penis voel je niet. 

Groetjes

Reageer