Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 14 jaar, ik ben laatst met mijn vrienden wezen zwemmen en er kwam een moment waar we het over elkaars piemels hadden lengte, en of we al klaar kwamen, 1 van mijn vrienden heeft al een heel bos schaamhaar boven en om zijn piemel heen. Hij vertelde mij dat zijn piemel ongeveer 23 centimeter stijf is, en hij liet hem slap zien, slap leek hij ongv 13-15 cm

 

Hij is een jaar jonger dan mij en is al veel verder in de puberteit dan ik? Mijn piemel is stijf maar ongv 9 centimeter, hij heeft m bijna dubbel zo groot en dik als hij slap is. Hoe dan? 

 

Ook vertelde hij mij dat hij al klaarkomt tijdens het aftrekken, en dat hij dan een lekker gevoel heeft. () als ik aftrek komt er niks uit en ik heb alleen maar een lekker gevoel.🍆💧

 

Heb ik een micropenis of ben ik gewoon onzeker er over? 

 

Bedankt voor alle antwoorden! 

Hey 

Hij is zeker stuk verder in de puberteit, zulke lengtes komen bijna nooit voor. Dus maak je voor niet ongerust. Bij jou is het misschien wat later, dat verschilt ook bij iedereen.  Zelfde geld ook voor klaarkomen. Is ook bij iedereen anders wanneer je sperma krijgt.


Hoi beste jij!

Ik ben een meisje en ik kan je zeggen, dat hoe groot of klein een penis is, mij helemaal niets uitmaakt. En 99% van de meiden niet hoor. Als jij maar een leuke aardige lieve en zorgzame jongen bent en er een beetje leuk uitziet en verzorgd, dan is een penis van 10 of 20 cm allebei gewoon prima, geen factorz zeker niet zolang alles naar behoren werkt. Volgens mij is dit iets van jongens onder elkaar dat jullie denken hoe groter hoe beter. Dat kan best, mnaar niet wat meisjes betreft. Ons maakt het niet uit! Ohja en dat klaarkomen gaat er zeker aan komen voor je, zeker omdat je nu al een lekker gevoel hebt. Als je sperma gaat aanmaken komt dat op een dag vanzelf mee en dan kun je nog 70 jaar van je leven klaarkomen 😉

Sjardy xoxox


Hoi beste jij!

Ik ben een meisje en ik kan je zeggen, dat hoe groot of klein een penis is, mij helemaal niets uitmaakt. En 99% van de meiden niet hoor. Als jij maar een leuke aardige lieve en zorgzame jongen bent en er een beetje leuk uitziet en verzorgd, dan is een penis van 10 of 20 cm allebei gewoon prima, geen factorz zeker niet zolang alles naar behoren werkt. Volgens mij is dit iets van jongens onder elkaar dat jullie denken hoe groter hoe beter. Dat kan best, mnaar niet wat meisjes betreft. Ons maakt het niet uit! Ohja en dat klaarkomen gaat er zeker aan komen voor je, zeker omdat je nu al een lekker gevoel hebt. Als je sperma gaat aanmaken komt dat op een dag vanzelf mee en dan kun je nog 70 jaar van je leven klaarkomen 😉

Sjardy xoxox

Ik ben er achter gekomen dat ik wel kan klaarkomen aha, maar ik weet niet wat de gemiddelde lengte is van een penis van 14 jaar? 


Hoi @D anoniem  mooi toch, fijn !  Geef je veel sperma per keer dan?   Op je vraag over gemiddelde lengtes :

https://www.gezondheid.be/artikel/seks-en-seksualiteit/hoe-groot-is-een-normale-penis-15407  

Dit dus 😉

Sjardy xoxox


Niet druk om maken. Ik ben 16 en die van mij is ook maar ong 14cm stijf. De ene jongen begint eerder met de pubertijd dan de ander. Dat jij nog niet klaarkomt met sperma maakt dus ook niet uit. Gewoon lekker blijven aftrekken dan komt het op een dag vanzelf.


@D anoniem tof dat je toch bent klaargekomen, sperma zal nu wel steeds meer worden. Zo ben je ook begonnen en nu spuit ik al aardig wat.

@Sjardy dank je wel voor het artikel 😊


Over de lengte kun je niks doen helaas zit denk ik ook in de genen misschien is zijn vader en opa ook groot geschapen 


Je hebt geen micropenis hoor. Je piemel groeit nog door tot je 18de dus daar komen gewoon nog wat cm bij, dat hij zo’n grote heeft kan ja, nu kan hij ook gewoon bluffen om stoer te doen he. Groote maakt ook niks uit. De meeste vrouwen vinden een dikke pik van 24cm helemaal niet fijn. Denk niet dat dat altijd goed past in de vagina. Als je ene orgasme hebt maar er komt niks uit dan heb je nog geen sperma. Dat is niet erg. De meeste jongens krijgen dit tussen hun 11de en 16de. Geen zorgen maken. Iedereen ziet er anders uit en je bent goed zoals je bent👍

groetjes


Reageer