Beantwoord

Penis lengte 12

  • 2 October 2019
  • 43 reacties
  • 1921 Bekeken

Badge
Ik ben net 12 en zit nog niet in de pubertijd en ik heb gwn n vraag.


Is 7 cm slap en 12 stijf groot voor mn leeftijd? kijk ik zit ook nog eens net op de middelbare en al die skids zeggen dat hun ding 18-16 is terwijl ze 12 zijn maarja is mn lengte prima voor nog niet in de pubertijd?
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 October 2019, 20:35

Bekijk origineel

43 reacties

Dat is prima!
Helemaal als je nog in de puberteit zit.
Het verschilt per persoon. Overigens komt de 1 eerder in de puberteit dan de ander.
Je penis kan doorgroeien tot je 21e jaar oud.
Ik denk overigens (aangezien de leeftijd) dat die kinderen in jouw klas maar een beetje willen opscheppen en pronken. Doen ze ook in mijn klas.
Badge
Dat is prima!
Helemaal als je nog in de puberteit zit.
Het verschilt per persoon. Overigens komt de 1 eerder in de puberteit dan de ander.
Je penis kan doorgroeien tot je 21e jaar oud.
Ik denk overigens (aangezien de leeftijd) dat die kinderen in jouw klas maar een beetje willen opscheppen en pronken. Doen ze ook in mijn klas.

Thanks man, weet ik ook weer dat t prima is.
Laat ze maar "lullen"!

Dat hun stoer doen met hun penis is aan hun, maar net zoals de vliegende hollander zegt, pas rond je 20e is je meester werk pas af. Maak je maar geen zorgen, wie weet heb jij over een paar jaar wel de grootste brandweerslang van allemaal! En dan staan ze daar met hun championtjes....

Maar het geeft echt niks hoe lang hij nu is, en eigenlijk geld het zelfde voor iemand van 20. Ik hoor zelfs vaak dat de dames eigenlijk juist liever een maatje kleiner hebben, dan een maatje te groot.


Groetjes,
LVA
Badge
Laat ze maar "lullen"!

Dat hun stoer doen met hun penis is aan hun, maar net zoals de vliegende hollander zegt, pas rond je 20e is je meester werk pas af. Maak je maar geen zorgen, wie weet heb jij over een paar jaar wel de grootste brandweerslang van allemaal! En dan staan ze daar met hun championtjes....

Maar het geeft echt niks hoe lang hij nu is, en eigenlijk geld het zelfde voor iemand van 20. Ik hoor zelfs vaak dat de dames eigenlijk juist liever een maatje kleiner hebben, dan een maatje te groot.


Groetjes,
LVA

Oke thanks voor de info
Reputatie 7
Badge +3

PS Dit bericht plaats ik om van vele penislengte-topics op het forum af te komen. Je kunt natuurlijk ook even zelf internetten.

Groetjes,

Wereld

 

————————

 

Hallo iedereen,

Ik heb gezien dat er op dit forum honderden topics zijn over de gemiddelde penslengte.

Dit zijn ze wettenschappelijk onderzocht (bij een stijve):

  • Op 12 jarige leeftijd is de lengte tussen de 7 en 10, 4 cm
  • Op 13 jarige leeftijd is de lengte tussen de 8,7 en 13,6 cm
  • Op 14 jarige leeftijd is de lengte tussen de 9,8 en 14,6 cm
  • Op 15 jarige leeftijd is de lengte tussen de 11,8 en 15,3 cm
  • Op 16 jarige leeftijd is de lengte tussen de 12,5 en 15,7 cm
  • Op 17 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,5 en 15,9 cm
  • Op 18 jarige leeftijd is de lengte tussen de 13,7 en 16 cm

Bron:

https://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksualiteit/45340-grote-penis-kleine-penis-dunne-penis.html

Een prima lengte vind ik :)

Badge

Prima lengte en ik weet heel veel mensen liegen gwn 

Reputatie 2
Badge

Je hebt gewoon een prima lengte en als je iedereen die op forum post en liegt een koekje moest geven dan moest je de hele supermarkt leeg kopen

Reputatie 1
Badge

Ik had op 12 jaar ook 12 cm. En nu ben ik 16 en heb 16cm dus kan echt nog groeien

Reputatie 7
Badge +14

Laat ze maar "lullen"!

Dat hun stoer doen met hun penis is aan hun, maar net zoals de vliegende hollander zegt, pas rond je 20e is je meester werk pas af. Maak je maar geen zorgen, wie weet heb jij over een paar jaar wel de grootste brandweerslang van allemaal! En dan staan ze daar met hun championtjes....

Maar het geeft echt niks hoe lang hij nu is, en eigenlijk geld het zelfde voor iemand van 20. Ik hoor zelfs vaak dat de dames eigenlijk juist liever een maatje kleiner hebben, dan een maatje te groot.


Groetjes,
LVA

 

🤣 hahaha dit vind ik een heel goeie ! Kan deze niet standaard onder elke penislengte-topic? 😍 excuses als ik  een rare opmerking maak maar dit is echt een top reactie ! XD

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

Mijne is 13 cm. Ik denk dat het niet zo groot is?

Badge +1

Ik ben 12 en die van mij is stijf 18 cm is dat klein?

Reputatie 3
Badge +1

Hallo 18 cm....dat is groot. De mijne haalt net 14 cm. Dus niet over twijfelen... hoewel ik het erg groot vind voor iemand van 12. Ik kan het niet controleren natuurlijk…

Mijne is zelfs 13 cm maar.. heb nog ff gemeten.

 

( reacties samengevoegd voor duidelijkheid )

Reputatie 7
Badge +14

Hey @Matthijsje dat is nog best groot hoor ik ben ook 12 en 13 cm stijf haalt mijn penis nog niet.  En weet je lengte zegt ook eig niks. Ik weet niet wat voor centimeters sommigen hanteren maar  als je zo oud bent als wij is  tussen 8 en 12 al helemaal prima. Belangrijkste is dat alles werkt en dat lukt dus wel xd. 

Liefs Tover xxx

Reputatie 3
Badge +1

Hey @Tover01 , wel goed dat je ook eerlijk bent. Ik vind het wel absurd 18 cm met 12 jaar, ik geloof dat eigenlijk niet. Maar goed hij zal het zelf wel weten toch. Het is inderdaad niet belangrijk hoe lang hij is, maar veel jongens kijken daar toch naar. Doe ik tenminste wel bij omkleden of douchen bij sport. Maar zoals je al zegt..het is niet alleen maar grootte..

Ook liefs en xxx voor jou @Tover01 

Reputatie 2
Badge

je zei dat je nog niet in de puberteit zat. Dus nog geen schaamhaar of sperma? Nou dan word je pik nog zeker groter. Je bent pas 12 en je hebt al 12 cm. Zo kan je het ook zien. En een joekel van een pik hebben in ook geen pretje hoor daar doe je meisjes aleen maar pijn mee.

Reputatie 7
Badge +4

Hey,

@Tover01 ik ben 15 en ik red de 13 cm nog niet eens😅. Maar mijn puberteit begon heel erg laat en zit er nu nog midden in dus denk dat hij nog wel een eindje groeit.

@Matthijsje ja 18 cm voor een 12 jarige is best wel groot, hij kan natuurlijk ook in de vroege puberteit zitten of hij is iemand die zegt dat hij een grote heeft omdat hij zijne piemel klein vind.

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey,

@Tover01 ik ben 15 en ik red de 13 cm nog niet eens😅. Maar mijn puberteit begon heel erg laat en zit er nu nog midden in dus denk dat hij nog wel een eindje groeit.

@Matthijsje ja 18 cm voor een 12 jarige is best wel groot, hij kan natuurlijk ook in de vroege puberteit zitten of hij is iemand die zegt dat hij een grote heeft omdat hij zijne piemel klein vind.

 

@Ann0 , ik denk dat het inderdaad zo is dat zijn piemel vrij klein is. Veel jongens meten hem ook niet goed op. Bijvoorbeeld: je moet sowieso aan de bovenkant meten, als je onder meet is ie altijd groter denk ik. Misschien meten sommige jongens hun hele piemel samen met hun balzak. Ja dan haal ik wel meer dan 18 cm. Maar zoals ik al zei hij zal het wel weten, en andere houd hij zichzelf voor de gek toch? Maar ik ken geen jongen van 12 die een enorme grote piemel van 18 cm heeft. Vrienden van mij sws niet, die hebben slap sws zon klein friemel ding. Heb ook stijf gezien van 3 vrienden, geloof me dat die echt geen 18 cm zijn. Ik denk tussen de 10 en 13 max.

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik had op 12 jaar ook 12 cm. En nu ben ik 16 en heb 16cm dus kan echt nog groeien

1 cm per jaar. Haha ok 

Badge +1

Nee maar ik ben eerlijk hier ben k om te helpen en om zelf achter dingen te komen

Reputatie 3
Badge +1

Nee maar ik ben eerlijk hier ben k om te helpen en om zelf achter dingen te komen

Ik vind het ook interessant om dingen te weten van andere jongens want het is soms moeilijk om dat zomaar aan vrienden te vragen of ze hun broek omlaag trekken om ff te kijken ofzo. Meestal zie je heus wel iets van elkaar als je echte vrienden bent en vaak bij elkaar slaapt ofzo. Maar ja niet iedereen wil erover praten.

Reputatie 1
Badge

Er gaan over piemellengtes heel wat verhalen en opschepperijen. 

Ik denk dat veel jongens gwoon verkeerd meten. De enige goeie manier is: 

aan de BOVENZIJDE dus aan de kant van je buik, niet aan de onderzijde met je ballen, dus van aan je buik (en de meetlat niet in je buik duwen) tot het puntje van je stijve piemel met het vel achteruit (als je niet besneden ben) dus ZONDER VOORHUID. Ik denk dat er dan toch wel hééééél weinig jongens van 12 zijn met een  ding van 18cm en als die er zijn dan groeit die later vast niet meer… Het is lijk een wedstrijd tussen al je lichaamsdelen als je begint te groeien, kijk maar naar de maat van je kleren en schoenen enzo

Zelfs als is hij “klein” is : hij groeit nog (bij mij alvast absoluut wel!) 

Dus : NO PROBLEMO 😘

Reputatie 5
Badge +4

Nee maar ik ben eerlijk hier ben k om te helpen en om zelf achter dingen te komen

Ik vind het ook interessant om dingen te weten van andere jongens want het is soms moeilijk om dat zomaar aan vrienden te vragen of ze hun broek omlaag trekken om ff te kijken ofzo. Meestal zie je heus wel iets van elkaar als je echte vrienden bent en vaak bij elkaar slaapt ofzo. Maar ja niet iedereen wil erover praten.

Vind altijd wel fijn om er open over te kunnen praten 

Reputatie 3
Badge +1

Nee maar ik ben eerlijk hier ben k om te helpen en om zelf achter dingen te komen

Ik vind het ook interessant om dingen te weten van andere jongens want het is soms moeilijk om dat zomaar aan vrienden te vragen of ze hun broek omlaag trekken om ff te kijken ofzo. Meestal zie je heus wel iets van elkaar als je echte vrienden bent en vaak bij elkaar slaapt ofzo. Maar ja niet iedereen wil erover praten.

Vind altijd wel fijn om er open over te kunnen praten 

@Mathijs12 , dat vind ik ook. Ik ben altijd nieuwsgierig naar de andere zeg maar.  En ik denk dat veel jongens ook onzeker zijn over hun piemel. Tenminste ik wel.

Reputatie 5
Badge +4

@Matthijsje  Ja denk ook dat veel jongens er onzeker over zijn. Ben ik zelf ook, maar word wel wat minder.

Reageer