Skip to main content
Vraag

Penis Laten Besnijden Informatie Nodig

  • 25 July 2024
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Ik heb een te strakke voorhuid en nu zegt de huisarts dat mijn penis moet laten besnijden. Weet iemand hoe dat precies gaat. 
 

Ik ben bang dat iemand vieze handen heeft of een bacterie en dat ik dan ontstoken penis krijg.

Ben je wakker tijdens deze ingreep?

Hoelang duurt deze ingreep?

Hoelang moet je hiervan rusten?

Wanneer mag je weer aftrekken?

Doet aftrekken pijn?

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik weet er niet veel van maar wel dat op een gegeven moment aftrekken niet meer pijn doet. Ook kan je nog even hier kijken voor meer informatie: https://sense.info/nl/je-lichaam/jongenslichaam/eikel-en-voorhuid#besnijden

Maar maak je echt geen zorgen om dat je een ontsteking krijgt hoor. De dokters weten wat ze doen en wassen goed hun handen.

 Ik heb het even opgezocht en 4-6 weken aftrekken is het beste na je besnijdenis. (Bron https://dokter.nl/)L)

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Ik ben ook besneden omdat ik een te nauwe voorhuid had een paar jaar terug. Snap je zorgen en angsten dan ook goed! Zal je vragen zo goed als ik kan in vullen :)

Ik ben bang dat iemand vieze handen heeft of een bacterie en dat ik dan ontstoken penis krijg. 

Hier hoef je echt niet bang voor te zijn de artsen werken echt met hele goede regels en de hygiëne is echt heel belangrijk tijdens een operatie! Ze dragen altijd schone handschoenen, een mondkapje, een masker over het haar en een heel speciaal pakje en alle voorwerpen die worden gebruikt zijn heel goed schoongemaakt! Vertrouw de artsen daar echt op!

Ben je wakker tijdens deze ingreep?

Ik kreeg narcose en ging lekker slapen. Dat is iets wat waarschijnlijk wel besproken gaat worden met je en als je narcose wilt is dat zeker mogelijk! Je krijgt als het goed is nog een afspraak in het ziekenhuis voor de operatie waarin ze wat dingen gaan bespreken met je :)

Hoelang duurt deze ingreep?

De ingreep duurde bij mij maar een halfuurtje, maar de narcose duurt langer dus je slaapt wel een paar uurtjes.

Hoelang moet je hiervan rusten?

Ik heb wel 1-2 weken last gehad daar beneden.. Het was wel pijnlijk vooral vrijving van mijn ondergoed was niet fijn en het was wel wat gezwollen, maar daar moet je echt even doorheen en dat overleef je wel hoor! Je krijgt waarschijnlijk ook wat zalfjes mee die je op je eikel moet smeren op de boel goed soepel te houden zodat het herstelproces sneller en soepeler gaat. 

Wanneer mag je weer aftrekken?

Je mag zoals @Anoniemxv al zegt ongeveer 6 weken niet masturberen.

Doet aftrekken pijn?

Ik was 11 toen ik werd besneden en weet zelf niet beter dan dat ik ben besneden dus dat weet ik niet, maar het zal waarschijnlijk wel anders zijn dan voor je operatie want je hebt geen voorhuid meer en je moet dus op een andere manier leren masturberen, maar daar kom je wel uit.

Groetjess, ItsJustMe :)

Reputatie 6
Badge +3

Ik ben zelf niet besneden en zou niet weten hoe het gaat. Wel kan ik je vertellen dat je geen zorgen hoeft te maken dat de dokters vieze handen hebben. Alles is heel steriel en alles word zeer netjes ontsmet.

 

het komt vast en zeker goed

succes

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een te strakke voorhuid en nu zegt de huisarts dat mijn penis moet laten besnijden. Weet iemand hoe dat precies gaat. 
 

Ik ben bang dat iemand vieze handen heeft of een bacterie en dat ik dan ontstoken penis krijg.

Ben je wakker tijdens deze ingreep?

Hoelang duurt deze ingreep?

Hoelang moet je hiervan rusten?

Wanneer mag je weer aftrekken?

Doet aftrekken pijn?

 

Heeyy, ik heb dit ook gehad.

je bent niet wakker tijdens de operatie!

geen idee hoe lang het duurt, volgens mij niet lang

Ik had de dag erna meteen weer afgetrokken dus haha

en nee, aftrekken doet geen pijn 

 

Reageer