Vraag

Penis in stofzuiger

  • 4 June 2021
  • 8 reacties
  • 4444 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik wil graag mn penis in stofzuiger doen maar weet niet of dat veillig is


8 reacties

Heyy Anonieme24848.

 

Ik zal het niet doen.. Dat is volgens mij erg gevaarlijk en kan voor (ernstig) letsel zorgen.. Dus nee het is niet veilig om je penis in een stofzuiger te steken.

 

Groetjes van mij.

Waarom zou je dit doen?
Als je ooit met een stofzuiger gewerkt hebt dan zul je weten dat zo'n ding dan een vacuüm zal trekken en dat het best wel wat kracht kan kosten om dat ding los te trekken.
Waarom dacht je dat het zo fijn zou zijn om iets super hard aan je penis te laten trekken?
Als je gelukt hebt is het alleen pijnlijk, maar dat is je best case scenario

Voortaan gewoon iets langer nadenken als je dit soort plannen verzint.

Volgens mij heb jij het woord "zuigen” verkeerd opgevat..

Reputatie 7
Badge +5

kan volgens mij helemaal geen kwaat maar doe iets om je piemel je weet zelf dat er allemaal troep doorheen vliegt

Badge

Voorzichtig zijn straks je piemel in de slang

Reputatie 7
Badge +11

-onnodige quote verwijderd-

Hoi @Joris.

Je moet dat gewoon helemaal niet doen.  Is veel beter!

Groetjes, @Monkeyboy08

Bruh niemand hier weet waar ze t over hebben lol, probeer t en je wil ni anders meer hehe

 

 

 

Deel van de tekst aangepast i.v.m. forumregel 4:  Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. En i.v.m. onveiligheid

Reputatie 7
Badge +3

Hey,

 

Wat goed dat je meedenkt! De informatie die je geeft kan onhygiënisch of gevaarlijk zijn. Gebruik alleen geschikte en daarvoor bedoelde seksspeeltjes  en geen alledaagse voorwerpen die daar niet voor gemaakt zijn. 

 

Groet,

Luuk

Reageer