Penis groot?

  • 25 October 2019
  • 4 reacties
  • 285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben 16 jaar en op mijn werk hebben wenhet gehad over de lengten van onze penis, die van mij is 17 cm stijf. Iedereen vond dat best groot, is dat ook daadwerkelijk groot? Ik vind van niey eigenlijk


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @Booreiland 

 

Het bij iedereen anders maar het is inderdaad behoorlijk groot dus ik snap hun wel.

 

Gr RepaidTrain11

Reputatie 1
Badge +1

@Booreiland

De gemiddelde penis van een volwassen europese man is in erectie 13-14 cm is medium lengtr. Heb je langer dan ben je groter geschapen. 15-18 cm is groot en 19-21 cm is XL.

Afrikaanse mannen uit bv Kenia hebben gemiddelde 17-21 cm

Aziatische ma nen uit Thailand of Korea hebben eentje van 6-11cm gemiddeld.

 

Die van jou kan nog cm  groeien je lul  tot 18 jaar. 

 

Reputatie 4
Badge +3

@Booreiland

De gemiddelde penis van een volwassen europese man is in erectie 13-14 cm is medium lengtr. Heb je langer dan ben je groter geschapen. 15-18 cm is groot en 19-21 cm is XL.

Afrikaanse mannen uit bv Kenia hebben gemiddelde 17-21 cm

Aziatische mannen uit Thailand of Korea hebben eentje van 6-11cm gemiddeld. 

 

Die van jou kan nog cm  groeien je lul  tot 18 jaar. 


die aziaten innderdaad gemiddeld ik ben nu 13 toen ik 8 maanden was geadopteerd uit een aziatisch land en ik heb d’r een van 14 cm dus hopelijk groeit ie nog

 

Hi,

Iedereen heeft een uniek geslachtdeel. Maak je er niet zo druk om. Als je het zelf niet erg vind, wat is het probleem dan? Ik kom misschien vervelend over, maar er worden elke dag zóveel topics hierover aangemaakt, als je dan eens een andere seksualiteit vraag hebt die wel belangrijk is, word hij bedolven onder topics zoals deze. Erg vervelend.

 

 

Reageer