Vraag

pen in kont

  • 18 May 2021
  • 7 reacties
  • 1852 Bekeken

Badge

hallo ik ben 14 (bi)

ik dacht dat het leuk zou zijn om een pen in mijn kont te doen, alleen ging hij er helemaal in, nu ben ik bang dat ik hem er niet meer uit krijg, zou hij er gewoon uit moeten komen naar een grote boodschap?

 


7 reacties

Vast wel, maar pas op dat er geen scherpe kanten de wanden in je anus kapotmaken, zowel, ga naar de huisarts.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Maky54321, 

 

Jij hebt de pen denk ik wel heel ver er ingestopt dat hij er niet meer uit wil! Ik zou hem natuurlijk eerst er uit proberen te trekken of inderdaad met een grote boodschap, maar anders moet jij toch echt even een afspraak maken bij de huisarts, want dit is natuurlijk niet goed. Voor de volgende keer zou ik toch even iets anders proberen om in jouw kont te stoppen, als jij wilt kan jij een 'dildo’  kopen, dat is een stuk veiliger dan een pen. Veel succes! Ik hoop dat jij hier iets aan hebt!

 

Groetjes, 

Anoniempje2222 

Hoi Maky54321.

 

Probeer de pen er nog een keertje voorzichtig uit te halen en als dat niet lukt met een grote boodschap. Als dit allemaal niet werkt zal ik toch even langs de huisarts gaan want die pen moet er wel echt uit! Zoals Anoniempje2222 ook al zegt is het handig om de volgende keer als je zoiets wilt doen iets veiligers te gebruiken zoals een dildo. 
 

Groetjes van mij!

Badge

Ik was te laat met een afspraak maken en hij zit nu vast in mijn dikke darm aan de rechterkant kan de huisarts daar nog steeds mee helpen morgen?

Hij/zij kan het in ieder geval onderzoeken. Mocht het nodig zijn, dan verwijst hij/zij je vast en zeker door naar het ziekenhuis. Hopelijk is dat echter niet nodig.

Badge

Dat probleem heb ik dus ook!!! WAT MOET IK DOENNNNNN

Reputatie 2
Badge

Gebruik je glijmiddelen of niks?

Reageer