Vraag

Pedofiel op snap

  • 8 March 2023
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoii, gisteren zat k op omegle tja klinkt ms heel raar ik dacht hee leuk iedereen doet dat. maar er was een jongen heel aardig in t begin die vroeg men snap ik dacht nou oke hij was aardig. (hij was 19 wat ik later pas wist) 

Dus k gaf men snap en hij deed eerst heel leuk en op snap ineens heey. Bby laat eens wat zien ik zei nee hz? Hij omda ik op je wil klaarkomen. 

Ik zei NEE IK GA GEEN NAAKTFOTOS STUREN hij ahh toe nou schatje je kan me vertrouwen. 

Hij wou eerst met bh daarna zonder en daarna nog verder.   Mr ik werdt echt misselijk hij stuurde allemaal fotos van zn lul ik dacht echt nie da k een foto ga sturen. Mr hij bleef dwingen en een bff die stond naast me. Men hart zat in men keel omg.  Die bff die zei doe gw doe gw dus hebben een foto van ons in bh gemaakt en ik heb er heel veel spijt van hij wou meer en meer en nu heb ik hem geblokkeerd... Mr ja k ben bang da t straks op internet komt wat kan k doen?  😭😭. Hoop da jullie mss wa tips hebben of een goed verhaal😘😩❤️

 


3 reacties

Nooit foto’s sturen ook niet naar iemand die je kent en al zeker niet naar vreemde waarvan je weet dat het een pedofiel is. Doe je het toch wat ik zeker niet aanraad zorg dan dat je gezicht  zeker niet op de foto staat. Was je gezicht zichtbaar op de foto ? Als dat niet het geval is zou ik mij geen zorgen maken want dan kan de foto gewoon van eender welk meisje zijn als deze ergens op internet zou opduiken.

Reputatie 7
Badge +15

Eens met @Girlypower , ook niet meer doen! 
ik hoop dat hij de foto’s voor zichzelf houd/weggooit…. 
 

Mij_Niet_Gezien 

ps, goede vraag van grilypower, stond je gezicht erop? 

Reputatie 7
Badge +9

Als je alleen in je bh stond is dat toch niet erg, als je in een zwembad rondloopt heb je toch ook geen kleren aan behalve een bikini of wel? Tuurlijk ik snap dat het ni fijn is maar ja wat kan je er nu nog aan veranderen

Reageer