Vraag

Pedofiel met fetisj en aangifte doen

  • 19 August 2023
  • 4 reacties
  • 879 Bekeken

Badge

Hoi iedereen, ik heb deze week aparte dingen meegemaakt en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet dus ik zou het heel fijn vinden als ik advies van iemand krijg. 
 

Ik en een vriendin van mij gaan bijna elke dag met elkaar om en we zitten sinds kort in een nieuwe vrienden groep waarbij we het super leuk hebben. Met die vrienden groep chillen we altijd in een parkje bij ons in de stad en dat al best lang. Vorige week vrijdag besloten ik en L naar het park te gaan om te kijken of er vrienden waren maar die waren er niet dus besloten we lekker met z’n tweeën te zitten op onze chill plek. De plek is een geheime plek in de bosjes met 2 doorgangen.

Toen we erheen liepen zag ik een man staan met een water flesje in zijn hand en hij stond naar ons te staren en ik vond het best apart, hoe dan ook liepen we rustig verder naar onze plek. Even later kwam de man naar ons toe en we zaten met z’n tweeën en hij zei:’mag ik een aparte vraag stellen?’ daarop antwoordde ik dat ik dat oke vond want t boeide me niet zoveel.

Hij vroeg of wij voor 100 euro over hem heen wilden plassen. Ik vond dit een heel smerig idee en zei gelijk nee. Daarop antwoordde hij:’ slaan mag ook.’ En op dat moment dacht ik:’ dat is zo erg nog niet dus dat kan wel’ dus ik sloeg hem en ik kreeg 100 euro. Die man had duidelijk problemen, want wie wilt er nou weer vrijwillig geslagen worden en dan geld geven? Hij heeft waarschijnlijk een fetisj voor slaan en spugen enzo en daar heeft hij serieus hulp bij nodig.  

Het was geen verstandige keuze van mij besefte ik later, want de meneer bleef door vragen of ik over hem heen wilde spugen en plassen en ik antwoordde daarop nee. Nou zullen jullie vast denken:’Je had moeten dreigen de politie te bellen, of je moest zeggen dat hij weg moest gaan’ maar ik ben best een soft persoon en dat durfde ik gewoon niet te zeggen uit angst, en daar leer ik ook mee omgaan met m’n jeugd coach. Toen liep hij uiteindelijk weg en we gingen gauw weg van de plek omdat we bang waren.

Even later kwamen we hem op een andere plek tegen en vroeg hij of ik met hem zou willen afspreken, waarop ik ‘nee’ zei en ik zei dat ik veelste jong was en ik dat vies vind. De man liep weer weg. Even later kwamen we hem weer tegen op een andere plek waar niemand anders was en hij leek ons wel een beetje te volgen. Hij vroeg weer of ik nog met m wilde afspreken en ik zei weer nee en ik liep weg.

 

Nu kom ik hem best vaak tegen, en ik woon ook best dichtbij dat park. Het is totaal niet chill want ik spreek daar altijd af met de vriendengroep en ik ben hem daar nu al echt 4 keer tegengekomen deze week. Maar zodra mijn andere vrienden erbij zijn durft hij niks te vragen.

Ik heb uiteraard mijn vrienden verteld wat er was gebeurd en ze waren jaloers dat ik dat geld had gekregen voor één zachte  klap uit te delen (wat die meneer zelf wilde). Ik kwam hem vandaag weer tegen toen ik met mijn vriendin zat en hij vroeg weer 2 keer of ik iets wilde doen waarop ik ‘nee’ antwoordde.

Ik wil echt nog heel graag op die plek kunnen chillen met mijn vrienden, want dat is echt de enige goeie plek in onze stad waar je zonder overlast te geven kan zitten en het gezellig kan hebben.

Ik wil eigenlijk heel graag aangifte doen maar wel anoniem, want ik heb het gevoel dat ik niet het enige slachtoffer ben van deze meneer. Hoevaak ik ook afwijs, hij blijft elke dag maar vragen.

Ik zelf ben veelste bang om de politie te bellen en ik was stiekem best wel blij met dat geld, maar ik zit er toch nu aan te denken om aangifte te doen, voor het geval dit een keer mis gaat en hij andere minderjarige meisjes lastig valt. Maar het probleem is dat ik wel een keertje ja heb gezegd om hem te slaan, en nu weet ik dus niet of ik iets strafbaars heb gedaan ofzo. En ik zelf wil liever geen problemen krijgen met de politie.

 

Mijn vraag is: zal ik aangifte doen? En zo ja, hoe kan ik dat het beste uitleggen aan de politie aangezien ik wel een keertje hem heb geslagen voor 100 euro? Ik voel me eigenlijk ook heel slecht erover want die man zat waarschijnlijk smerige dingen over mij te denken en daar walg ik echt van. 


4 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Nou kijk je kan aangifte gaan doen zodat er een contactverbod komt en over dat slaan hij gaf jou toestemming om hem te slaan dus daar is niks mis mee

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @paprikachips08 

We lezen dat je in een lastige situatie zit en niet goed weet wat je met deze situatie aan moet. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Dan kunnen we met je meedenken wat het beste is om te doen en hoe je dit kunt aanpakken.

Heel veel succes!

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @paprikachips08 ,

Ik zou zeker de Kindertelefoon bellen. En mijn ouders inlichten. En dan samen nadenken hoe je van zo'n vervelend figuur afkomt. En of je aangifte wilt doen. Jij moet je nergens schuldig over voelen, die man is fout. Jonge meiden verleiden tot dingen met geld is hem aan te rekenen, niet jou. Of het so far strafbaar is of niet beoordeelt de politie wel en misschien helpt een preek van de politie je ook al. 

Blijf er niet mee lopen en zoek hulp. Sterkte!

 

Liefs,

 

Vosje

Badge

Dank jullie wel! 

Reageer