Vraag

pedo gym leraar

  • 18 January 2023
  • 4 reacties
  • 1212 Bekeken

Badge

Hallo iedereen,

Ik ben een meisje in het tweede middelbaar en onze vorige gym les was echt heel raar.

We moesten "stretchen" maar de oefeningen leken een beetje te sexueel.

Bv moesten we op een mat staan en naar beneden buigen en dan naar de overkant gaan, waarbij je ons achterwerk heel erg zag.

Er waren ook jongens achter mij en er waren nog meer van dat soort opdrachten bv we moesten op de grond liggen en onze armen op de mat, en ons naar voren proberen te duwen op de mat tot het einde.

De jongens hadden hier geen probleem mee, logisch.

Ik wil niet naar de volgende les want daar gaan we hetzelfde doen.

Wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

weet je zeker dat het niet gewoon normaal is bedoeld? Ik moet ook weleens op mijn buik naar de overkant schuiven, of squats maken terwijl er jongens achter me staan… ik weet niet of dit ook jouw situatie is..? of doet hij nog meer dingen..?

Reputatie 5
Badge +3

Hey, de oefeningen zeggen mij niets en kan het niet zo goed beoordelen. Doet hij verder vreemde dingen? Ik zou wel voorzichtig zijn iemand pedo te noemen.  Als je je niet prettig bij hem voelt zou ik het met je mentor bespreken.  

Liefs vosje

Reputatie 7
Badge +19

Het komt op mij over als normale stretch oefeningen. Mensen zeggen snel over gymleraren dat ze pedo zijn maar 9,9 van de 10 keer is dat echt niet zo. Want de meeste mannen vallen ook niet op kinderen

Reputatie 1
Badge +3

Wat zij zegt ik ben een meisje van 12 en moest vorige week tegen mijn docent worstelen ik weet dat hij dat ook niet zo bedoeld hij raakte mij perongelijk wel aan maar hij zij ook sorry daarvoor ik zij geeft niet want het boeide mij niet 

Reageer