Skip to main content

Hoi l

Ik ben 12 en ik heb een vriendje

Wij willen allebij graag sex maar het mag niet van onze ouders volgens hen moeten we 18 of ouder zijn. Maar we doen alles veilig en we hebben condooms  dus heeft iemand een oplossing voor ons?

Groetjes 

Lekker bezig

 

(topictitel aangepast door De Kindertelefoon ter verduidelijking (zie ook forumregel 14: geef je topic een duidelijke titel)

Hoe oud is jou vriendje, groetjes 

 

Mij_Niet_Gezien 


Net 13

 


Hey hey!

 

Probeer misschien eens rustig met gewoon elkaar te Masturberen! Dit vinden jullie misschien ook leuk? Doe er misschien zonnebloemolie bij als glijmiddel! Of speeksel. Maar zonnebloemolie droogt niet zo snel op. Ik zou de raad van de ouders wel opvolgen! Het mag officieel nog niet! Hopelijk kan je hier nog even mee wachten. Want stel het gaat mis? Ondanks alle voorbehoedsmiddelen? Dan zit je daar als 12 jarige… Zwanger… Dus doe het alsjeblieft niet! Ga wat experimenteren! Succes en veel plezier xx

 

Groetjes <3

Lunatjeee.xoxo


Zeg het gewoon lekker niet :p


Hoii, ik vraag me af of je het aan je ouders hebt gevraagd want dat is best wel akward. Maar ik zou doen wat je zelf wilt niet wat hij wilt. En check wel de condooms ze kunnen scheuren of te groot zijn en dat is niet zo leuk. Dus jij mag het bepalen en niet iemand anders tenzij hij het niet wil. 

Wees jezelf en het komt altijd goed


Reageer