Vraag

Ouders seks horen hebben.


Reputatie 4
Badge +4

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen 15 jaar en als ik soms ergens in de nacht naar bed ga zoals nu hoor ik mijn ouders soms seks hebben en dan hoor ik mijn moeder kreunen mijn vader zuchten en de dijen tegen elkaar klappen. Het bed kraakt ook best wel hard.

hebben jullie dat ook ooit gehad?

En hoe reageren jullie daar op?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 


Ik heb dat nooit meegemaakt, maar als dat zou gebeuren zou ik het wel een beetje gek vinden maar wel normaal en goed want dat betekent dat ze nog van elkaar houden (lol)

Groetjes, Sano07​​​​​​​

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

HAhah ja iemand anders nog ervaring?

Nee, heb geen ervaring, maar heb je er ook last van?

Ik heb er geen ervaring mee maar wat @Sano07 zegt vind ik wel een goeie. Maar ik zou alsnog wel begrijpen als je het vervelend vind om te horen. 

Reputatie 5
Badge +2

Ik hoor het ook altijd! Is een raar idee maar ha

Reputatie 4
Badge +1

Ik hoor mijn ouders ook weleens bezig. Mijn broer en zus hebben ook allebei een relatie en die hebben ook vaak seks. Soms is het wel vervelend om ze bezig te horen. 

Reputatie 3
Badge

haha ja heb ik paar keer gehad eerste keer was toen ik 9 was toen was het wel ff heftig maar nu ist gwn normaal want groot aantal mensen doet het succ6  nog ermee xx

Reputatie 5
Badge +5

De slaapkamer van je pleegmama en haar vriend binnen lopen terwijl ze ""bezig" zijn is nog erger 

Reputatie 4
Badge +3

bekend hier. ik hoor ze ook wel eens. of mn zusjes als ze met zichzlef bezig zijn. dus ik denk dat ze mij ook wel horen hahaha

 

xx

 

Reputatie 4
Badge +4

Ja, soms heb ik dit ook, maar ik trek me er dan gewoon niks van aan. Gewoon deur dicht en proberen te slapen

Badge

jij trekt jezelf af, je ouders doen net hetzelfde… alleen hebben ze seks met elkaar, dat is het leven, jij trekt ook af dus doodnormaal. beetje akward om te horen dat klopt, terwijl zij bezig zijn moet je je aftrekken op je kamer he… dan ben je zeker dat ze je niet gaan storen en kan je volledig nudes en total loss gaan zonder dat je ouders je betrappen

Hey! ik heb dit helaas ook al meerdere keren gehoord en ook gezien, ik vind seks heel normaal en het is ook goed dat je ouders dat doen want ze houden van elkaar, maar het is als kind echt heel sh*t. Ik voel me altijd echt heel vies als ik dat hoor en soms kreunen mijn ouders heel erg en hoor ik gewoon heel duidelijk hun geluiden want mijn kamer zit niet zo ver van die van hun vandaan. Ik en mn broertje hebben het er al met ze over gehad want mn broertje heeft hen ook al eens betrapt toen ze van een feestje thuis kwamen, mn ouders begrepen ons eerst wel, maar ze hielden niet veel rekening met ons en gingen gwn gezellig door, toen we het weer wilden zeggen werd mn vader erg pissed en zei dat we ze moesten laten.  ik zie ze wel vaker seks hebben en ik kan er niet van slapen, dus ik heb een paar tips.  luister naar muziek in je oortjes of koptelefoon, kijk een leuk filmpje en zet het volume van je oortjes hard zodat je je ouders niet hoort. Ik gebruik de tijd die ik wakker ben nuttig door huiswerk te maken en misschien een beetje mn kamer op te ruimen. Praat er wel over met je ouders! ook al is het ongemakkelijk, er viel voor mij een grote last van mn schouders af toen ik het vertelde. groetjess

Reputatie 1
Badge

hoi ik hoor mijn ouders ook altijd bezig maar dan denk ik altijd ik doe dit later ook dus dat is niet zo raar 

 

grtjs @Anoniempje123 

Reageer