Vraag

ouders seks horen hebben

  • 3 January 2022
  • 9 reacties
  • 2906 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi allemaal,

Ik ben een jongen 14 jaar bijna 15 en als ik soms ergens in de nacht naar bed ga zoals nu hoor ik mijn ouders soms seks hebben

hebben jullie dat ook ooit gehad?

En hoe reageren jullie daar op?


9 reacties

Ik heb dat gelukkig zelf nog nooit gehoord.

Ik denk dat je het het best kan negeren. Je ouders zijn ook gewoon mensen, en ja, die hebben ook seks. Het lijkt mij ook een heel ongemakkelijk gesprek en met als gevolg dat je ouders zich niet meer chill voelen in hun eigen bed. 

Reputatie 5
Badge +3

Ohwww dat lijkt me gênant ik zou gwn lekker gaan slapen en als zij niet weten dat jij het weet is er toch niets aan de hand?

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind de geluiden van het krakende bed en t klappen van de dijen tegen elkaar en het kreunen van mijn moeder meestal wel geil dus ik trek vaak af als zij seks hebben, dus meestal kom ik dan tegelijk met mijn moeder en vader klaar en dat is echt heel geil

Reputatie 1
Badge +2

Ik vind de geluiden van het krakende bed en t klappen van de dijen tegen elkaar en het kreunen van mijn moeder meestal wel geil dus ik trek vaak af als zij seks hebben, dus meestal kom ik dan tegelijk met mijn moeder en vader klaar en dat is echt heel geil

Hoor jij ze altijd duidelijk kreunen of meestal zacht en als je kamer naast die van je ouders is luister je dan met je oor tegen de muur of is dat niet nodig en hoe weet je wanneer ze komen?

Reputatie 4
Badge +4

Ik vind de geluiden van het krakende bed en t klappen van de dijen tegen elkaar en het kreunen van mijn moeder meestal wel geil dus ik trek vaak af als zij seks hebben, dus meestal kom ik dan tegelijk met mijn moeder en vader klaar en dat is echt heel geil

Hoor jij ze altijd duidelijk kreunen of meestal zacht en als je kamer naast die van je ouders is luister je dan met je oor tegen de muur of is dat niet nodig en hoe weet je wanneer ze komen?

Om het bed te horen kraken en de dijen te horen klappen hoef ik niet met mijn oor tegen de muur, als ik het kreunen wil horen moet ik vooral heel stil zijn en met mijn oor tegen de muur. als ik met mijn oor tegen de muur zit hoor ik de kreunen duidelijk. mijn moeder kreunt best wel hard dus dat hoor je goed. 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

 

groetjes anoniem200678

Reputatie 1
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Wat was je reactie toen je het voor het eerst hoorde

Reputatie 4
Badge +4

-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Wat was je reactie toen je het voor het eerst hoorde

eerst dacht ik wtf maar daarna begon ik het steeds geiler te vinden

ik hoor ze ook wel eens, en de eerste keer dacht ik zo van wtf zijn zij aan 't doen?! en vond ik het raar. daarnaa hoorde ik het vaker en dacht tja, het zijn ook mensen, laat ze gewoon hun gang gaan het is de natuur.

Reputatie 7
Badge +9

Nee want ik heb geen moeder en ik mijn vader nog nooit horen doen met een rondom vrouw ofzo 

Reageer