ouder betrapt

  • 17 October 2022
  • 7 reacties
  • 1161 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hey, toen ik gisternacht een nachtmerrie had, wou ik naar mn ouders gaan en toen deed ik de deur van hun slaapkamer open en toen doken mn ouders heel snel onder de dekens. ik ging snel achter de deur staan en toen gingen ze verder omdat ze dachten dat ik weg was. ik begon heel hard e huilen en toen stopten ze weer en mocht ik bij hun slapen. maar is dit normaal?


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey, toen ik gisternacht een nachtmerrie had, wou ik naar mn ouders gaan en toen deed ik de deur van hun slaapkamer open en toen doken mn ouders heel snel onder de dekens. ik ging snel achter de deur staan en toen gingen ze verder omdat ze dachten dat ik weg was. ik begon heel hard e huilen en toen stopten ze weer en mocht ik bij hun slapen. maar is dit normaal?

het is iets wat mensen doen, zelfs ouders doen het. Ik snap dat het vreemd is maar je hoeft je geen zorgen te maken.

 

__

mats

Reputatie 4
Badge +3

Hoi weet je wat ze deden?

Reputatie 6
Badge +3

ja volgens mij hadden ze seks

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind d het erg vreemd dat je bij je ouders gaat slapen. In veel topics schrijf je dat ze gemeen doen of zeggen en nog veel andere dingen staan erin. Graag even uitleggen dan snappen wij dit. Ik zie je reactie wel verschijnen 

Reputatie 6
Badge +3

nou ze zijn soms best lief en wij vergeven elkaar vrij snel. en ze waren dit keer niet gemeen. 

Reputatie 1

hey, toen ik gisternacht een nachtmerrie had, wou ik naar mn ouders gaan en toen deed ik de deur van hun slaapkamer open en toen doken mn ouders heel snel onder de dekens. ik ging snel achter de deur staan en toen gingen ze verder omdat ze dachten dat ik weg was. ik begon heel hard e huilen en toen stopten ze weer en mocht ik bij hun slapen. maar is dit normaal?

Het is heel normaal, heel veel mensen doen het.

En je hoeft er niet verdrietig over te zijn,  het hoort er een beetje bij.

 

Reputatie 6
Badge +3

oke heel erg bedankt 

Reageer