Vraag

orgasme tijdens het poepen

  • 24 September 2022
  • 2 reacties
  • 1697 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ik heb dit nog nooit meegemaakt maar letterlijk vandaag, nou ja. Wat er zojuist gebeurde ik was op de wc aan het schijten, en ik was dus roddelpraat aan het kijken. Dat leuke progamma die jullie vast wel kennen, waarom ik het keek op de wc was zodat ik me niet verveelde want het poepen duurde erg lang. Maar uiteindelijk dacht ik dat ik klaar was met poepen, en vervolgens voelde ik opeens een hele grote drol naar beneden komen. Dit voelde extreem lekker net alsof er een lul in m'n kont was, en toen kwam ik letterlijk klaar. En toen was die grote drol eruit en het was oprecht zo lekker, je zou het misschien niet geloven maar ik had serieus een orgasme, mijn vraag is dus. Is het normaal dat ik een orgasme had tijdens het poepen en hadden jullie het ook wel eens???


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

de poep duwde waarschijnlijk op je g-spot (een plek van stimulatie voor je lul enz die je ergens kan bereiken in je kont) waardoor je penis dus erg gestimuleerd werd wat kan leiden tot een orgasme. Dit is wel gewoon normaal dat dit kan gebeuren maar het komt niet vaak voor
groeten thomas

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quote verwijderd-

Dankjewel voor je antwoord! Groetjes ruben.

Reageer