orale seks met vriend gehad

  • 10 July 2023
  • 4 reacties
  • 1235 Bekeken

Badge

Hoi ik heb even een onderwerpje wat ik fijn vind om te delen. Het was gisteren gebeurd met mijn beste vriend. Wij zijn allebei jongens btw. Ik ben 14 en hij is 15.

We deden doen durf of waarheid. Ik zei doen. Wisse zegt zuig mijn lul. Dus ik deed dat. We werden er allebei opgewonden van en toen ging hij mij bevredigen met zijn mond. Ik vond dat heel erg lekker en zei dat hij door moest gaan. Op een gegeven moment kwam ik klaar op hem en in zijn mond en schrok hij dat er zoveel kwam. Daarna vonden we het allebei heel raar en awkward met het feit dat we orale seks hebben gehad. Wij zijn dus niet homoseksueel, maar we vinden het wel lekker om elkaars penis te zuigen. We weten op dit moment niet echt wat we moeten doen. 

Hebben jullie ook ooit eens zo'n moment gehad? Laat het zeker even hieronder weten. 

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


4 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Ja heb ik ook gehad en nu nog 

Reputatie 7
Badge +9

Ik begrijp wel dat jullie het "awkward" vinden, dat is bij iedereen zo voor de eerste keer. Raar vind ik dan wel iets anders. Als je het raar vindt waarom heb je het dan gedaan?

En je hoeft niet persee gay te zijn als je seks hebt gehad met een jongen. Ookal werd je er opgewonden van. Ik zou al die labels gewoon laten zitten want het zal jou als persoon totaal niet veranderen.

Ga maar gewoon kijken met hem wat jij leuk vindt. Dat is wat ik zou doen in zo'n situatie. Maar je moet zelf weten wat jou volgende stappen zijn.

Reputatie 2
Badge +1

Ik heb laatst dus ook voor het eerst mijn beste vriend gepijpt en orale seks gehad en ja dat is misschien heel ‘arkward’ maar dat is logisch. Ik ben het wel met @benebird eens dat als iets raar is je het beter niet kunt doen. Arkward hoort er bij, maar raar eigenlijk niet. Als iets raar is dan vind jij het ongewoon en doe je het dus tegen je eigen principes in. 

Ontdek het samen, als hij de juiste persoon is dan wordt het al snel minder arkward en alleen maar fijn. Niks moet en alles mag, wat jullie lekker vinden. Luister naar elkaar. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ShadoWolf,

 

been there, done that

ik heb ook van die dingen meegemaakt en ik heb me nooit druk gemaakt over labels…..

Van mezelf weet ik dat ik alleen op jongens val, van anderen waar ik van die momenten die jij hierboven beschrijft weet ik het niet, wisten zij het zelf soms niet, waren ze soms hetero, soms ook gay en misschien alles wat er tussen zit…

Voor ons was het een moment waarop we samen iets heel speciaals met elkaar mee maakten,

Ik weet niet of je het liefde moet/mag noemen, misschien in sommige gevallen was dat het ook wel, maar het was een moment dat je moet koesteren en er van genieten zolang het duurt.

Zelf, zal ik mij die momenten blijven herinneren als heel mooi, teder en liefdevol, maar nooit zal ik er later met spijt aan terug denken.

 

Het was puur op het moment dat het gebeurde en ik hoop dat het voor jullie ook zo voelde.

Het is iets speciaals wat je samen deelt en probeer dat ook zo te houden.

 

Natuurlijk kan het zijn dat je in de toekomst een andere keuze zal maken, maar maak niet, nooit kapot wat op dat moment zo mooi was.

Vertrouw elkaar en beschadig elkaars vertrouwen niet.

 

Dat kwam er zo uitrollen….

Soms moet je niet alles willen begrijpen, maar accepteren dat het gewoon mooi en speciaal was.

Don't question everything.

Probeer niet altijd alles te begrijpen, proberen voor alles een verklaring  te vinden, maar accepteer ook dingen zoals ze gebeuren. Wat niet wil zeggen dat je er nooit meer over na mag denken en in de toekomst anders zou kunnen of mogen beslissen.

Maar, maak niet kapot wat ooit het mooiste was dat je overkwam. Koester dat moment.

 

En om af te sluiten:

geniet, pluk de dag en deel, deel vooral mooie momenten met anderen.

 

Wow, wat heb ik nu weer allemaal geschreven...ik ga het even terug lezen, maar ik zeg nu al toe dat ik niks wezenlijk ga veranderen. Ik accepteer dit mooie moment zoals ik het schreef.

Ok, ik heb er alleen nog een paar spelfouten uitgehaald en soms een klein woordje, de rest heb ik zo gelaten. gelaten zoals het was, is het.

 

Voor straks, slaap lekker en mooie dromen en overdag kun je ook dromen….. soms moet ik mezelf knijpen om te weten in  welke 'dimensie’ ik zit

 

Gr. MickeyMouse 😉

@MickeyMouse 

 

 

Reageer