oraal seks met zusje

  • 13 January 2021
  • 6 reacties
  • 7433 Bekeken

Badge

Toen mijn zusje 11 was kreeg ze voor het eerst seksuele voorlichting op school, en later die week kwam ze de badkamer binnen, terwijl ik daar in mn blootje mezelf aan het afdrogen was. Ze vroeg toen of ze mn piemel mocht aanraken, en ik zei nee. Toch deed ze het. Ik heb dit toen achterwege gelaten. Laatst kreeg ze weer seksuele voorlichting op school, over pijpen en aftrekken enz.  2 weken later kwam ze mijn kamer binnen, terwijl ik me aan het aftrekken was op mijn bed. Ze deed gauw de deur weer dicht, maar opende hem snel weer uit nieuwsgierigheid vlgm. Ik vroeg of ze hem van dichtbij wou zien, en ze knikte. (Dit was een foute keus, ik had idd beter moeten nadenken) Toen stond ze naast mijn bed, en begon ze met mijn piemel te spelen. Nu als onze ouders weg zijn, pijpt ze me soms ook, en bef ik haar. Zij vind het enorm leuk, maar ik vind dit de laatste tijd te ver gaan.  Stiekem vind ik het ook wel heel lekker. Heeft iemand tips?


6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo, 

Zo te horen heeft jouw zusje het deel, “niet met je familie doen,” van seksuele voorlichting dus nog niet gehad, een vorm van geslachtsgemeenschap is dus incest, met bloedverwanten in ieder geval, jij zou het dus inderdaad beter moeten weten en nu zeggen dat het klaar is… Het “stiekem vindt ik het ook heel lekker,” is ook een foute gedachte, (orale) seks hoor je met je vriendin/ vrouw te doen, niet met je zusje, groetjez,

-flopflop13 

Reputatie 1
Badge +1

Hey

seks met familie is altijd af te raden. Het is begrijpelijk dat je op dat moment heel geil bent, maar je moet je verstand er bij houden, vriend. En het ‘lekker vinden’ is (meestal) altijd zo bij seks, dus je zult het ook lekker vinden met iemand anders (waarschijnlijk). Zoek andere mensen om je heen waarmee je seks kunt hebben. Misschien vrienden? Waarmee je kunt experimenteren. (Je hoeft geen homo te zijn om seks te willen hebben met jongens)

Succes

Ik heb een zusje van 12 waarmee ik soms samen een soort van doktertje mee speel. We onderzoeken elkaar dan om de beurt maar niet echt seks dingen. 

Reputatie 1
Badge

Ik weet niet of je serieus bent maar als dit echt is moet je er gewoon mee stoppen

sweet home Alabama

Je hoeft geen homo te zijn om seks te willen hebben met jongens

 

 

Reageer