Ik ben 14 maar ben redelijk onzeker over mijn penis. Hie groot is jou penis(stijf en slap), alleen echte antwoorden!!!!!! Met wat vergelijk je je ballen?
Mijn penis is slap 10 cm en stijf 16 cm. Mijn ballen zijn ongeveer even groot als eikels. (Ik ben 15)
Ik ben 12 en mijn pik is slap 9 cm en stijf 15 cm mijn ballen zijn net als kleine kippeneitjes(S)
Ik ben 15 en slap is hij 9 en stijf 17 en mijn ballen zijn ongeveer okkernoten
Je penis groeit nog tot je 21e ongeveer dus er kan gerust nog 1-3cm bij komen, meer dan dat is mogelijk maar onwaarschijnlijk. zelf had ik eerst zover ik weet 10cm ofzo maar tegenwoordig 16cm. Dus het kan nog goed komen.
Mijn penis is slap 14,5cm en stijf 17cm.
Mijn ballen zijn goed stel walnoten.
Ik ben 16 en die van mij is stijf 15cm en is dan ook erg dik. Slap weet ik niet precies, dat wisselt ook want ligt er aan hoe koud het is :D
En mijn ballen zijn ongeveer pingpongballen
Mijn penis is slap 4 cm en stijf 14. Ik ben 17. Mijn ballen zijn ongeveer zo groot als een walnoot met schil dan.
Ik ben 14 maar ben redelijk onzeker over mijn penis. Hie groot is jou penis(stijf en slap), alleen echte antwoorden!!!!!! Met wat vergelijk je je ballen?
Ik heb een kleine balzak vind ik zelf
Amai Super, dan heb je wel grote ballen hoor
Hey
Ik ben 15 (volgende maand 16) en mijne is slap 8,5 cm en stijf 13 cm. Mn ballen zijn 2 tomaatjes.
Groetjes,
Amai Super, dan heb je wel grote ballen hoor
Wie?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.