Skip to main content

Hé jongens ik zal net op internet dat er ook oplosbare zwembroeken bestaan ze lossen volledig op binnen een paar seconden als het met water in aanraking komt. Wat denken jullie hiervan ik bedoel zal het echt zo zijn en zouden jullie er gebruik van maken of als een grap het aan een vriend geven ofzo. 
Ik denk dat ik wel een idee heb om het bij een vriend te doen

Volgens mij werken ze wel, maar is redelijk duur voor het eenmalige gebruik. Ik zou gwn wat strings of slips kopen. Is stuk grappiger


Ja ze werken echt maar nietbzo snel.

Het proces duurt vgm een minuut ofzo. Heb het gezien op het youtube kanaal van stefan de vries dat ze naar een zwembad gingen een tijd geleden, je kan het zelf opzoeken 


Volgens mij werken ze wel, maar is redelijk duur voor het eenmalige gebruik. Ik zou gwn wat strings of slips kopen. Is stuk grappiger

Ja klopt ze zijn wel duur ja maar het leek me gewoon een geinig idee en een goedkope string lijkt me ook wel geinig ja


Ja ze werken echt maar nietbzo snel.

Het proces duurt vgm een minuut ofzo. Heb het gezien op het youtube kanaal van stefan de vries dat ze naar een zwembad gingen een tijd geleden, je kan het zelf opzoeken 

Oké ik zal het eens opzoeken


Hangt er van af maar als die vriend niet weet dat die broek verdwijnt zou ik maar oppassen. 

Als je dat bij mij zou doen zonder het opvoorhand te zeggen dan … 😠 

 


Hangt er van af maar als die vriend niet weet dat die broek verdwijnt zou ik maar oppassen. 

Als je dat bij mij zou doen zonder het opvoorhand te zeggen dan … 😠 

 

@GewoonIkke  het is bij ons normaal om bloot te zijn en 2 van m’n beste vrienden zijn dat inmiddels gewend als ze hier zijn en gaan nu ook gewoon bloot zonder schaamte. Maar ik wilde dat gewoon eens proberen om te kijken wat hun reactie zou zijn


@Aubien  nee, je zei “zouden jullie er gebruik van maken of als een grap het aan een vriend geven” dat is heel anders dan het aan “als grap” iemand geven die van niks weet. Kan best zijn dat jij gewoon bent bloot te lopen en dan zal er haha wat een lol haha om gelachen worden maar doe dit niet met andere mensen toch? 


Reageer