Skip to main content

Gisteren heb ik eindelijk is een keertje goed gespoten. Ik had het echt leuk, maar uiteindelijk merkte het mij op dat mijn pik wat dikker was dan normaal. Ik was bang, maar ik had gelezen dat het vanzelf over zou moeten gaan, dus besloot ik maar te gaan slapen. Maar vanochtend werd ik wakker en zag ik dat de pik zelf niet meer zo dik is maar het topje wel best dik. Wat moet ik nu doen?  Als ik het klepje over mijn eikel schuif doet het best zeer. Graag spoedig hulp.

Hoi, een opgezwollen pik heb ik ook een paar keer gehad en na 1 tot 2 dagen gaat ie wel weer weg en kan ook wel gevoelig zijn maar als het langer opgezwollen blijf zal ik wel contact opnemen met de huisarts 


Bedankt Gregor6, het is inderdaad weg gegaan. Ik was vanochtend een beetje bezorgd, maar er is niks aan de hand. Hij is wel nog een beetje gevoelig. Maar toch bedankt. 👍❤️


Hoi, een opgezwollen pik heb ik ook een paar keer gehad en na 1 tot 2 dagen gaat ie wel weer weg en kan ook wel gevoelig zijn maar als het langer opgezwollen blijf zal ik wel contact opnemen met de huisarts 

Bedankt. Lees graag mijn reactie!


Reageer