Vraag

opgewonden wanneer mensen mij naakt zien

  • 23 March 2024
  • 14 reacties
  • 1644 Bekeken

Badge

Hoi allemaal ik ben een meisje van 13 jaar  en wordt opgewonden wanneer mensen mij naakt zien en ik vroeg me af of jullie dat ook hebben? En hebben jullie manieren/ tips hoe ik zonder mensen lastig te vallen mij  naakt kan laten zien? ik voel me niet veilig om het internet daarvoor te gebruiken maar doe het graag in het echt, ik ben benieuwd naar jullie manieren!


14 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey, ik wordt daar ook opgewonden van. Ik ben een jongen van 15j,  en vaak hou ik ervan om mijn opwinding te laten tonen.  Vb. Een trainingsbroek aandoen zonder slipje waar mijn penis die stijf is goed de vorm kan zien. Of tijdens het zwemmen lopen pronken met een zwoele penis in mijn schort.  Voor jou kan vb. Je stijve tepels laten opvallen,  of een rokje aandoen waar je met je benen open zit, waar mensen je nat slipje kan zien. 

Hete kusjes 

Reputatie 2
Badge +1

Via webcam chat live je zelf vingeren voor de camera

Reputatie 2
Badge

Ik heb net hetzelfde en word heel opgewonden als mensen mij bloot of halfbloot zien maar dan wel van mijn leeftijd (15) twee jaar jonger of ouder zoiets ongeveer, geen oude mensen of ouders of kleine kinderen fzo. Probleem is dat sommige als ze me zien het als een signaal voor seks intrepreteren, dus dat ik dan seks met ze zou willen maar das mijn bedoeling niet. Dus het is wel gevaarlijk. Ik ben al naar een naaktstrand geweest maar dat doet me niks omda daar iedereen al bloot is. Dus doe ik het op een gewoon strand waar niet alteveel mensen zijn, in het zwembad (op voorhand ff kijken op de planning, dat het niet net kinder- of senioren-zwemmen is) soms op een camping en zeker ook op vakantie in de natuur. Ik pas wel op dat het niet super uitdagend overkomt fzo. Voor groepen machoboys moet je het niet doen. Als meisje heb ik wel voordeel dat ik ook bv men borsten kan tonen zonder heel bloot te gaan. Rondlopen in badjas of jas met niks of weinig eronder is handig. Jongens én meisjes kijken en das leuk, je moet ze laten denken dat ze het perongeluk zien dus je moet niet gaan potlootventen. Ik heb al top veel meegemaakt, maar op internet doe ik het nooit want het is niet hetzelfde en ik vertrouwt niet. 

Reputatie 5
Badge +4

@Anoniem kind  Waar zien mensen je dan bloot?

Heel veel mensen van jong tot oud zien mij ook naakt en ik hun maar wel op plekken waar het toegestaan is. Maar ik raak er inmiddels niet meer van opgewonden 

Jammer dat je geen gegevens kan wisselen anders hadden we kunnen afs en elkaar naakt kunnen laten zien

 

Badge

Jammer dat je geen gegevens kan wisselen anders hadden we kunnen afs en elkaar naakt kunnen laten zien

 

Zoals eerder aangegeven voel ik me er niet veilig bij het online te doen ook helpt dat niet mij opgewonden te maken, ik ben wel benieuwd naar hoe andere het in het echte leven doen.

Badge

Je kan bijv ook random mensen op snap voegen met in hun naam geilerdje ofz of geilejongen

 

Reputatie 2
Badge

Ook voor mij is internet, snap, webcam enz helemaal niet hetzelfde, het is niet het echte leven waar je een hele omgeving ziet, ruikt en voelt. Op internet is het helemaal niet spannend bv omdat het maar een klein schermpje is en het is bovendien vet link als ze er een filmpje van maken 

Reputatie 5
Badge +3

Heyy @Anoniem kind en @AnAnIEm ,

het klinkt heel bekend wat jullie zeggen. Ik raak er ook erg opgewonden van maar ben het helemaal eens met wat jullie zeggen over de risico's. Wel goed oppassen dus. Maar ook dan is nog heel veel mogelijk, weet ik uit ervaring  :-)

Liefs Vosje

 

Reputatie 4
Badge +3

Ik ken dat gevoel ook. Dat ik super opgewonden wordt van naakt zijn. Ik heb mezelf omgekleed toe ik er een jongen aan het logeren was. Dus ook mijn borsten en billen bloot tijdens het omkleden. Ik heb wel gevraagd of hij het niet vervelend vond. Maar dat vond hij dus niet ;-)

Maar het gevoel dat iemand je ziet geeft echt veel opwinding. Maar je wilt natuurlijk niet dat iemand denkt dat je het doet voor de seks.

In de kleedkamer van sport ben ik ook wel naakt, maar het is toch anders. Hoewel ik ook wel geil kan worden van meisjes en toch kijken die ook naar elkaar. Dus toch een beetje spannend

Op de camping op vakantie is inderdaad ook een goede mogelijkheid. Dus gaan douchen en dan alleen in een lang t-shirt terug lopen, zonder ondergoed. Is ook heel geil en veilig.

Even snel omkleden op een strand is ook mogelijk. Zitten veel mensen en het is toch “normaal” om je dan om te kleden. 

Mezelf uitkleden op een stil plekje in de natuur lijkt me ook fijn, maar dan ziet niemand het. Toch lijkt het me geil.

Ik zou het online ook nooit doen, veel te gevaarlijk. Zeker als je je gezicht er bij is

Fleur

Reputatie 5
Badge +3

Jaa, dat soort dingen doe ik ook graag hihi.

Of in mn blootje de badkamer uitlopen als m'n broer vrienden op bezoek heeft, dat vind niemand vervelend hihi. Of topless zwemmen in de tuin bij een vriendin. En nog wel meer :-)

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die dat soort dingen doet.

Liefs Vosje

Reputatie 4
Badge +3

Waarom kom ik nooit meiden tegen die dat doen?😄

Zou ik wel heel graag willen zien en zelf miss ook willen doen

Reputatie 5
Badge +3

Je moet een beetje geluk hebben denk ik, ik zie mezelf niet als helemaal normaal ofzo. Ik ken in ieder geval niet veel meisjes die daarin net zo zijn als ik.  Daarom vind ik het wel fijn hier te lezen dat ik niet de enige ben.

 

Liefs Vosje

Ik vind het ook lekker als ze in mijn blootje zien.  Savonds als meeste op bed liggen ook licht aan en gordijnen open. 

Ik raak er opgewonden door

Reageer