Vraag

Opgewonden van scheten (meiden)

  • 15 March 2020
  • 16 reacties
  • 2826 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy, ik ben een meisje van 16 en raak opgewonden van scheten, vooral als ze van meiden of mezelf afkomen. Ik heb het hier nooit over met vriendinnen dus ik wil weten of andere meiden dat ook hebben en of het iets permanents is. Al mijn vriendinnen laten altijd gewoon scheten waar we bij zijn maar ik weet dus niet of ze dit doen of ze dit ook lekker vinden of dat ze het gewoon voor de lol doen.


16 reacties

Ik denk dat ze scheten laten omdat ze een scheet moeten laten

Heyy, ik begrijp niet heel goed wat je bedoeld, denk ik. Ik vind scheten laten altijd een beetje ongemakkelijk. Ik durf het zelfs niet omdat mensen me dan uitlachen. Wat is precies je vraag? Ik wil je graag helpen! 

Liefs, Naira193 :heart:

Badge +1

ik denk dat je vriendinnen een scheet laten omdat ze een scheet moeten laten en omdat ze het grappig vinden om te doen in het bijzijn van andere vriendinnen. 

Mensen raken opgewonden van de vreemdste dingen dus ik weet zeker dat je niet de enigste bent en ik weet bijna zeker dat het permanent is net zoals alle dingen waar je opgewonden van raakt en dat je vriendinnen een scheet laten is gewoon gassen moeten ook ontsnappen

Kan gebeuren 

Ik vind dat eerlijk gezegd ook best wel geil bij meisjes. Ik zou het niet erg vinden als ze het recht op mij zou doen. Ik ben dan ook een liefhebber van anaal.

Reputatie 3
Badge +1

Heeyyy sgatje jij bent niet de enige hoor, ikzelf ook en vele vele meiden vinden dit geil en raken opgewonden, de geur is overweldigend kan hele dag ruiken en sterker nog, ik vind de poeplucht lkkr ruiken maak mij ontzettend geil 

Houd je ook van poepen en plassen en luiers?

Badge

Scheten , plassen en poepen vind ik extreem geil bij meisjes .. word er zo opgewonden van als ik eraan denk 

Heyy, ik raak hier ook echt heel opgewonden van al sinds dst ik jonger ben en ik heb volgensmij ook iets met andere dingrn😅

Scheten , plassen en poepen vind ik extreem geil bij meisjes .. word er zo opgewonden van als ik eraan denk 

 Jaaaaa ik ook ik wil echt een x dat iemand over me heen poept en t helemaal uitsmeerd

Ik vind dat eerlijk gezegd ook best wel geil bij meisjes. Ik zou het niet erg vinden als ze het recht op mij zou doen. Ik ben dan ook een liefhebber van anaal.

 Jaaaa ik ook iemand zou zelf op me mogen poepen

Heeyyy sgatje jij bent niet de enige hoor, ikzelf ook en vele vele meiden vinden dit geil en raken opgewonden, de geur is overweldigend kan hele dag ruiken en sterker nog, ik vind de poeplucht lkkr ruiken maak mij ontzettend geil 

 Omg echt fijn ok tr lezen dat meer mensen dit hebben

Heey kan je wat meer vertellen over wat jij hier zo geil aan vind?

Reputatie 7
Badge +19

Nee ik heb dat niet echt totaal niet maar ja dat ben ik iedereen is anders en dat is oké

Badge

ik ben een jongen en hou er ok van ik kom er zelfs naar klaar als ik de kanskrijg

 

Reageer