Skip to main content

Hi ik heb gelezen dat hier best veel jongens zijn  die naaktslapen. Ik ben momenteel op vakantie in zuid Frankrijk en zoals je misschien wel kan raden is het enorm warm overdag en s'nachts dus dacht ik ik probeer eens naakt te slapen alleen wordt ik hier steeds opgewonden van en kan ik dus niet slapen. Iemand tips om dit te voorkomen? En algemene tips om naakt te slapen?

Ik heb hier onder ook nog een paar vraagjes voor jongens die naakt slapen.

- In welke positie slaap je? (Rug, buik, zij, etc..)

- Wordt je opgewonden van naaktslapen?

- Wie weten allemaal dat je naakt slaapt?

- Sinds hoelang (welke leeftijd of hoeveel maanden) slaap je naakt?

- Slaap je ook naakt als iemand komt logeren of als je bij iemand logeert?

- Slaap je het hele jaar door naakt?

Dit waren de vragen, bedankt voor het invullen!

Heel eerlijk. Ik zou persoonlijk dan gwn een broek aantrekken. 


 

- In welke positie slaap je? (Rug, buik, zij, etc..) Linker zij.

- Wordt je opgewonden van naaktslapen? Soms. Slaap ook wel eens met een butplug in als ik opgewonden ben. 

- Wie weten allemaal dat je naakt slaapt? Zus, Vriendin, Nicht, 2 Vrienden  en me, ouders & Opa en oma.

- Sinds hoelang (welke leeftijd of hoeveel maanden) slaap je naakt? Sinds ik 7 was ben nu 13 bijna 14.

- Slaap je ook naakt als iemand komt logeren of als je bij iemand logeert?  Ja

- Slaap je het hele jaar door naakt? Ja

Dit waren de vragen, bedankt voor het invullen!

  •  

Ik heb hier onder ook nog een paar vraagjes voor jongens die naakt slapen.

- In welke positie slaap je? (Rug, buik, zij, etc..)? Als ik net in bed lig lig ik altijd eerst een tijdje op m’n rug. Daarna wissel ik van zijde en slaap dan meestal in op mn buik 

- Wordt je opgewonden van naaktslapen? Niet meer ik doe het vanaf m’n 6/7e en wil ook niet anders meer 

- Wie weten allemaal dat je naakt slaapt? Thuis weet iedereen dat want zij slapen ook naakt, ook goede vrienden weten dat die slapen nu ook steeds vaker naakt

- Sinds hoelang (welke leeftijd of hoeveel maanden) slaap je naakt? Vanaf m’n  6/7e

- Slaap je ook naakt als iemand komt logeren of als je bij iemand logeert? Ja als een vriend komt logeren slaap ik gewoon naakt hij inmiddels ook, en ook als ik bij een vriend ga logeren slaap ik naakt en hij naakt. Ook bij m’n opa’s en oma’s en een paar ooms en tantes slaap ik naakt

- Slaap je het hele jaar door naakt? Jazeker 

Dit waren de vragen, bedankt voor het invullen!

Misschien een idee voor je gaat slapen om je dan af te trekken misschien heb je er dan geen last van. Ik ben nu ook op vakantie in zuid Frankrijk en het is idd bloedheet. Wij zijn hier nu bijna 3 weken en ik heb nog geen onderbroek of zwembroek aan gehad. Ik ben meestal samen met m’n broertje het eerste wakker en gaan dan samen in ons blootje naar de supermarkt om vers ontbijt te halen 


Bedankt voor de reacties allemaal.

@Aubien als ik voor het slapen aftrek is hij binnen een half uur - uurtje al weer stijf. Dat schiet dus niet erg op...


Ik ben nu ook in Zuid-Frankrijk, ( plaatsnaam verwijderd vanwege anonimiteit )! Ik zelf slaap niet naakt, eigenlijk alleen met een onderbroek aan, vind ik zelf fijn, 


Bedankt voor de reacties allemaal.

@Aubien als ik voor het slapen aftrek is hij binnen een half uur - uurtje al weer stijf. Dat schiet dus niet erg op...

Haha oké, gewoon naakt blijven slapen dan wen je er vanzelf aan


Iemand anders nog tips?


Hi,

Ik gebruik altijd deze techniek:

Kijk om je heen, en je ziet: een wekker. wekkers zijn van plastic, plastic word in een fabriek gemaakt, fabrieken meestal van veel staal, staal van ijzer, ijzer uit ijzererts, ijzererts in de grond, grond is aarde, aarde is een element, enz. 

Ik slaap al een tijd naakt, maar meestal slaap ik op mn buik en druk m omhoog, zodat ie weer slap word, terwijl ik deze techniek doe. En een los pyjamabroekje werkt bij mij ook goed!

 

Grtz, 3costaboy


Iemand anders nog die de vragenlijst wil invullen of tips heeft?

En nog bedankt voor je reactie @3costaboy.


Reageer