opgewonden van afdelingsleider

  • 10 February 2020
  • 2 reacties
  • 471 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik word heel erg opgewonden van onze soort van afdelingsleider, hij is bijna kaal en heeft best wel veel borsthaar. Ik zag hem gister door de gang en ik keek naar zijn broek en volgens mij had hij een stijve. Ik word ook best wel nat als ik een foto van hem zie en dan wil ik mezelf graag vingeren maar ik ben dan bang dat ik heel hard ga kreunen en me ouders me dan horen en dat me vader dan wil dat ik hem ga pijpen. help wat moet ik doen want ik word echt heel opgewonden. Toen ik ziek opgewonden was had ik ook geneukt met een brugger op de docenten wc


2 reacties

Ik word heel erg opgewonden van onze soort van afdelingsleider, hij is bijna kaal en heeft best wel veel borsthaar. Ik zag hem gister door de gang en ik keek naar zijn broek en volgens mij had hij een stijve. Ik word ook best wel nat als ik een foto van hem zie en dan wil ik mezelf graag vingeren maar ik ben dan bang dat ik heel hard ga kreunen en me ouders me dan horen en dat me vader dan wil dat ik hem ga pijpen. help wat moet ik doen want ik word echt heel opgewonden. Toen ik ziek opgewonden was had ik ook geneukt met een brugger op de docenten wc

help me dank

Hoi

 

Dat je opgewonden wordt van een afdelingsleider kan gebeuren. Echter zou het voor jullie beiden onverstandig zijn om in te gaan op jouw verlangens. Deze afdelingsleider zou namelijk zwaar in de problemen kunnen komen, waardoor een erg nare situatie kan ontstaan.

 

Zou je wat meer uitleg kunnen geven bij volgende zin: ‘en me ouders me dan horen en dat me vader dan wil dat ik hem ga pijpen’ Je vader zou namelijk niet van je horen te verwachten dat je wie dan ook tegen je zin in gaat bevredigen. 

 

Ik stel voor dat je een partner van je eigen leeftijd zoekt. Deze zou je verlangens kunnen bevredigen. Dat kan je eventueel ook bij jezelf doen. 

 

Gr. Kenshin

Reageer