Vraag

Opgewonden in de sauna en zwemparadijs

  • 27 June 2021
  • 5 reacties
  • 11625 Bekeken

Badge

De buurman vroeg gisteren  spontaan of ik ( 15) mee wou met hem en zijn dochter (16) om te gaan  zwemmen. Hij had een kaartje over mijn buurjongen was namelijk ziek. Hij vond het jammer om het te laten vervallen.

Het was ook best fijn weer zaterdag en ik had niks te doen dus zei ja. Ik moest wel een zwembroek meenemen en 2 handdoeken en een slipper. Daar gekomen zei een baliemedewerker er was een ACTIEDAG dat hij volwassene 50% korting kregen op de sauna en wij gratis naar binnen mochten onder de 18 jaar. Ik durfde eigenlijk niet vond het wel spannend maar zei NEE.  De buurman zei doe niet zo verlegen we komen hier wel vaker in de sauna. Okay zei ik als ik mijn zwembroek mag aanhouden. Nou dat mocht niet in de sauna gedeelte moet je naakt zijn. Daar zijn dochter Luna zei doe effe relax wat maakt dat nou uit iedereen is naakt.. liet ik me overhalen. We gingen eerst zwemmen maar het werd in de middag heel druk dat de buurman wou naar het sauna gedeelte. 

We liepen tussen de poortjes naar het om kleedruimte. Ik zag voor het eerst veel onbekende blote mensen ook jongeren. Luna ging naar de vrouwen kant en ik met de buurman om de hoek naar de mannen gedeelte waar ook de douches zijn. De buurman zei je zult nu toch echt alles uit moeten doen. Hij stond  dus naakt naast me en ik deed mijn boxer ook uit. Ik kreeg een compliment en een intieme vraagje... waar ik een rood hoofd van kreeg..hij zij namelijk goh dit had ik niet verwacht wat heb jij een  grote mannen  piemel al. Doe jij je bos  schaamhaar niet trimmen of weg scheren? Dat staat namelijk frisser.. ik zei moet dat dan nu ? Hij zei als je indruk wilt maken op Luna dan zou ik dat doen.  Hij had toevallig een scheermesje bij zich. Hij zou me helpen we gingen samen het douchehokje binnen. Hij zeepte mijn geslachtsdeel in en  scheerde eerst mijn ballen en toen de rest. Het zacht er inderdaad anders lees beter uit. Mijn okselhaar liet ik staan. 

Luna zei waar bleven jullie zo lang? De vader zei heel direct lachend  sorry meisje dat hij effe wat weg moest scheren onder bij mij  met een knipoogje. 😉 Ik had mijn handdoek om durfde het eigenlijk niet zonder. We gingen een sauna in waar niemand was en waar het niet zo heet is 50 graden. Luna zei we moeten nu de handdoek afdoen hoor. Ik zei twijfelend okay is goed! Ik zag haar nu naakt eerste keer een meisje. Ik zat naast haar helemaal onder en haar vader tegenover ons bovenste plek. Ik kreeg onverwacht een stijve en haar pa merkte op schaam je niet ervoor  het gebeurt gewoon jongen. Luna keek en zei lief je hebt een echt mooie lange rechte penis wowwww. 🙃 Haar pa dat zei ik ook al tegen hem. Hij werd vanzelf weer slap gelukkig van al die aandacht 🍌😂

We gingen wat cola en een frietje halen Luna zat al aan het tafeltje op ons te wachten. Haar vader zei in de rij mensen voor de afhaal eten tegen mij.. je merkt dat ik heel opend ruimdenkend bent tegenover jou en anderen. Ik zei dat is waar! Mag ik jou wat vragen ben jij nog maagd ik zei ja. Luna is 1 jaar ouder dan jou en ze is ook maagd niet haar sterrenbeeld grapte hij . Ik vind jullie goed passen bij elkaar en Luna ons geheimpje dat ze je cute en leuk vindt. Dusss ga je haar fixen? Ik zei ik doe mijn best.💪De frietjes waren lekker en het was al 21 uur. Ik ging met Luna naar de relax ruimte buiten waar een hangmat voor 2 was. We lagen naakt naast elkaar en gelukkig niemand in de buurt. Ze hield mijn hand vast en kuste  mij ik tongde haar ze liet het toe.. Ik vind je echt leuk en aantrekkelijk. De eerste keer dat een meisje interesse in me had. En ja mijn piemel reageerde erop 😜.. Ze zei jongens denken maar aan 1 ding.. maar je hebt geluk ik wil je  voelen in me . Wow wat een Sauna dag allemaal brengt een date, liefde en waarschijnlijk seks.

Mijn vraag is na dit hebben meegemaakt.. moet ik hiervoor schamen een erectie ging ik niet te ver ineens❗️ 

 

 

 

 

 

 

 


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey!

Wat een lang verhaal 😅:)

Wel heel chill dat de vader van je buurmeisje zo relaxed en open is!

Wat vind je zelf erover? En je buurmeisje?

Volgensmij is er niks mis mee hoor 

 

 

Badge

Ja hé hij heel openminded. 🙌

Ik ben wel wat verlegen hierover  hoor ☺️

Nou we zijn er klaar voor tonight 8 uur gaan we het doen. Alleen het idee dat we seks hebben in zijn huis  en hij weet het maakt me wat ongemakkelijk als de daad is gedaan .. en we dan nog op de bank wat chilken zo met hem. 

Reputatie 2
Badge

schaam je hier niet voor je kan er niets aan doen !!

wel fijn dat iedereen zo aardig is !!

Ja hé hij heel openminded. 🙌

Ik ben wel wat verlegen hierover  hoor ☺️

Nou we zijn er klaar voor tonight 8 uur gaan we het doen. Alleen het idee dat we seks hebben in zijn huis  en hij weet het maakt me wat ongemakkelijk als de daad is gedaan .. en we dan nog op de bank wat chilken zo met hem. 

Beschrijf gisteravond eens. Was het geil, wat voor standjes heb je allemaal gedaan en wat vond je ervan?

 

Reputatie 2
Badge +1

Ja hé hij heel openminded. 🙌

Ik ben wel wat verlegen hierover  hoor ☺️

Nou we zijn er klaar voor tonight 8 uur gaan we het doen. Alleen het idee dat we seks hebben in zijn huis  en hij weet het maakt me wat ongemakkelijk als de daad is gedaan .. en we dan nog op de bank wat chilken zo met hem. 

Beschrijf gisteravond eens. Was het geil, wat voor standjes heb je allemaal gedaan en wat vond je ervan?

 

Ik denk dat dat meer een prive dingetje is aangezien hij al heeft aangegeven dat hij het lastig vond om het te vragen aan zijn vriendinnetje is het nog lastig om in detail te gaan op een site tegen een random persoon…

Dit is iets voor hun 2 en misschien de stiefvader om te weten..

laat ze lekker

 

Mvg durpyy

Reageer