Vraag

Openbare plek voor seks

  • 29 May 2021
  • 7 reacties
  • 1564 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben anoniem,

Jongen 16 jaar oud gay

Ik ben van plan om met iemand af te spreken voor seks.  We kunnen dit alleen buiten doen. Hij heeft een auto.  Weet iemand goede plekken im t openbaar waar we seks zouden kunnen hebben zonder betrapt te worden


7 reacties

Kies een goede plek uit waar men geen aanstoot kan nemen van jullie, anders is het namelijk strafbaar. Een goede plek kan bijvoorbeeld in zijn auto zijn in een tamelijk lege parkeergarage, of ergens anders waar het een beetje afgelegen is.

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou zeggen in die outo ergens waar en mensen koomen zo als  in en hoek van en parkeergarage, of parkeerplaats,  of aan en meer of zo  als die outo gordijnen heeft of donkere glaazen heeft hoeft het niet, je kan er ook van die zonen dingen op plaken em van die zuignapjes.   Ik hoop voorje dat het en aardig iemand is.

Heey,

Je zou het kunnen doen net zoals in films. Je rijdt naar een berg/rotsen en onder je is het diepblauwe water. In Nederland zal dat was lastiger worden, dus zul je op zoek moeten naar alternatieven.

In een parkeergarage valt je af te raden, tenzij je graag op de bewakingscamera's wilt. Je zou dit ook nog eens kunnen lezen.

Groetjes,
Simply Me

In een parkeergarage valt je af te raden, tenzij je graag op de bewakingscamera's wilt. Je zou dit ook nog eens kunnen lezen.

Ohja, fair enough. Dan maar in ergens in de natuur waar weinig tot geen mensen komen! :)

Badge

Hi eenanoniemejongen1,

 

Even om te beginnen, seks hebben is niet zomaar iets. Ik weet niet of je al ontmaagd bent, maar je maagdelijkheid verliezen aan een jongen die je ziet puur voor de seks kan later mentaal er wel inhakken. Seks moet in mijn ogen vooral iets bijzonders zijn.

Maar goed, verder naar jouw vraag. Ik zou inderdaad de natuur opzoeken. Denk aan een bos, ver van het pad af dan, denk aan de duinen, afgelegen strandje, enzovoorts. Ik raad jullie wel ten zeerste aan een goed kleed mee te nemen, anders wordt de seks erg oncomfortabel.

 

Succes!

 

HomoHelper123

Hi eenanoniemejongen1,

Lief dat je me advies geeft, maar volgens mij bedoel je @Anonieme24848 ;)

Overigens ben ik het in de kern wel met je eens dat de eerste keer seks niet iets is wat je even snel doet. Echter, jongeren willen in de puberteit nu eenmaal graag experimenteren en ik denk dat daar ook ruimte voor moet zijn.

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Op een openbare plek seks hebben of andere seksuele dingen doen is illegaal. En als je het (wat al meerdere mensen zeiden) voor het eerst doet met een jongen die je alleen wilt zien voor seksuele dingen, is dat geen echte relatie… En ik zou ff nadenken waarom hij niet binnen het kan doen?!

Groetjes!

Reageer