Vraag

openbaar douchen jongens 15 jaar

  • 1 February 2022
  • 10 reacties
  • 1811 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

ik ben 15 en ik wil douchen met andere jongens, ik heb dit nog nooit gedaan. Want ik ziet niet op voetbal maar op een andere sport waar ze dit niet doen.

Ik ben wel bang dat ik een stijve piemel krijg als ik dit doe.

 

iemand tips hoe ik wel naakt kan douchen met andere gasten?


10 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hallo allemaal,

 

ik ben 15 en ik wil douchen met andere jongens, ik heb dit nog nooit gedaan. Want ik ziet niet op voetbal maar op een andere sport waar ze dit niet doen.

Ik ben wel bang dat ik een stijve piemel krijg als ik dit doe.

 

iemand tips hoe ik wel naakt kan douchen met andere gasten?

Niemand in je directe omgeving waar je contact mee kan leggen?

Nou ja ik heb zegmaar gwn vrienden van de sport en school natuurlijk.

maar op school douchen we niet en op sport ook niet

ik wil dus met hun douchen of met andere leeftijdgenoten.

Reputatie 5
Badge +3

Nou ja ik heb zegmaar gwn vrienden van de sport en school natuurlijk.

maar op school douchen we niet en op sport ook niet

ik wil dus met hun douchen of met andere leeftijdgenoten.

Hmm lastig

en online een beetje zoeken?

Wat bedoel je met online zoeken?

Reputatie 5
Badge +3

Wat bedoel je met online zoeken?

Heb je geen contact op chat apps of websites

welke je vertrouwd 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Dje en @Anonieme mwoan ,

Denken jullie aan forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan. (Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum.) Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan. 

Zo blijven topics toegankelijk voor andere gebruikers.

Groetjes, Esther van De Kindertelefoon

Reputatie 4
Badge +4

Dit heb ik een keer geantwoord op iemand die graag samen wilde aftrekken met zijn beste vriend. Als je dat nog niet wilt, moet je dat natuurlijk nog niet doen, maar dit is wel hoe ik mijn vriend zijn broek uit heb gekregen.

 

Als je merkt dat hij het niet fijn vindt of er erg ongemakkelijk van wordt, moet je ook meteen stoppen. Anders voelt hij zich misschien niet meer veilig en wilt hij het misschien niet meer doen. Vraag of hij een keer wil logeren. Het beste is als jullie afspreken wanneer jullie ouders niet thuis zijn. Als dat niet lukt, raad ik aan om dit allemaal op je kamer te doen. Ik zou als ik jou was rustig aan beginnen. Kijken hoever hij is en ga gewoon gamen of een spelletje doen ofzo. Ga hem dan een beetje vragen stellen. Begin rustig over casual dingen, maar als je merkt dat hij makkelijk antwoord geeft ga dan wat meer seksuele vragen stellen. Eerst over meisjes bijvoorbeeld. Als hij daar ook nog niet ongemakkelijk van wordt, ga dan vragen stellen over aftrekken, pijpen, seks etc. Als het goed gaat, worden jullie nu allebei een beetje geil. Probeer hem op een of anderen manier zijn broek uit te laten doen en daarna ook nog eens zijn onderbroek. Zodra hij naakt is zal hij jou waarschijnlijk ook vragen je broek uit te doen. Doe dit en ga rustig verder. Ga jullie piemel een beetje met elkaar vergelijken. Probeer hem een beetje in bed te lokken. Zodra dat is gelukt en hij zich nog steeds oké voelt vraag je: “zullen we”. Ik denk dat hij dat wel begrijpt en dan ga je rustig aan beginnen met aftrekken. Probeer nog steeds in de gaten te houden of hij het ook chill vindt. Als jullie lekker aan het trekken zijn, kan je ook nog verder gaan. Jullie kunnen elkaar gaan trekken of pijpen. Als jullie er klaar mee zijn gaan jullie rustig weer liggen of nog ff snel (samen) douchen. Ik vind het dan altijd wel geil om dan ook nog samen naakt in één bed te slapen. Soms krijgen ik en mijn vriend midden in de nacht nog een keer zin en dan doen we het gewoon nog een keer. Let wel op dat je niet betrapt wordt, want dat kan héél gênant zijn. Ga dan rustig proberen te slapen en zorg wel dat je ‘s ochtends alles opruimt. 

 

Zo hebben ik en mijn vriend dus een gezellige avond gehad.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, groetjes

Reputatie 4
Badge +4

Iemand anders wilde graag een keer aftrekken met een vriend en toen heb ik geantwoord hoe ik dat heb gedaan, maar als je dat niet wilt, moet je het natuurlijk ook niet doen. Op deze manier heb ik in ieder geval de broek van mijn vriend uit gekregen, maar ook nog wat meer wat je natuurlijk ook kunt proberen als je dat leuk/lekker/geil lijkt.

 

 

Als je merkt dat hij het niet fijn vindt of er erg ongemakkelijk van wordt, moet je ook meteen stoppen. Anders voelt hij zich misschien niet meer veilig en wilt hij het misschien niet meer doen. Vraag of hij een keer wil logeren. Het beste is als jullie afspreken wanneer jullie ouders niet thuis zijn. Als dat niet lukt, raad ik aan om dit allemaal op je kamer te doen. Ik zou als ik jou was rustig aan beginnen. Kijken hoever hij is en ga gewoon gamen of een spelletje doen ofzo. Ga hem dan een beetje vragen stellen. Begin rustig over casual dingen, maar als je merkt dat hij makkelijk antwoord geeft ga dan wat meer seksuele vragen stellen. Eerst over meisjes bijvoorbeeld. Als hij daar ook nog niet ongemakkelijk van wordt, ga dan vragen stellen over aftrekken, pijpen, seks etc. Als het goed gaat, worden jullie nu allebei een beetje geil. Probeer hem op een of anderen manier zijn broek uit te laten doen en daarna ook nog eens zijn onderbroek. Zodra hij naakt is zal hij jou waarschijnlijk ook vragen je broek uit te doen. Doe dit en ga rustig verder. Ga jullie piemel een beetje met elkaar vergelijken. Probeer hem een beetje in bed te lokken. Zodra dat is gelukt en hij zich nog steeds oké voelt vraag je: “zullen we”. Ik denk dat hij dat wel begrijpt en dan ga je rustig aan beginnen met aftrekken. Probeer nog steeds in de gaten te houden of hij het ook chill vindt. Als jullie lekker aan het trekken zijn, kan je ook nog verder gaan. Jullie kunnen elkaar gaan trekken of pijpen. Als jullie er klaar mee zijn gaan jullie rustig weer liggen of nog ff snel (samen) douchen. Ik vind het dan altijd wel geil om dan ook nog samen naakt in één bed te slapen. Soms krijgen ik en mijn vriend midden in de nacht nog een keer zin en dan doen we het gewoon nog een keer. Let wel op dat je niet betrapt wordt, want dat kan héél gênant zijn. Ga dan rustig proberen te slapen en zorg wel dat je ‘s ochtends alles opruimt. 

 

Zo hebben ik en mijn beste vriend dus een gezellige avond gehad.

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt, groetjes

Reputatie 4
Badge +4

​​​​​​​(Onnodige quotes verwijderd)

As je het hebt geprobeerd, zou ik het leuk vinden als je ook ff vertelt hoe het was gegaan…

 

Reputatie 4
Badge +2

Hey!

(gelukkig maar) Is er geen plek voor jonge kinderen om samen te komen en te '’douchen'’ wanneer dat niet perse nodig is. Als je graag gezien wordt zou je bijvoorbeeld naar de sportschool kunnen en daar naakt douchen en omkleden. Niemand die jou daar weg kan sturen of op aan kan spreken. Als je echt met andere jongens wilt douchen zou ik gewoon bij een sportclub gaan waar dit wel gebruikelijk is. (Het is ook heel gezond na het sporten!) Voor een erectie hoef je niet perse bang te zijn. De kans dat het gebeurd is heel klein en als het een beetje toffe gasten zijn krijg je er wel een grappige reactie op. Iedereen daar heeft immers een lul. Wie weet stijgt de seksuele spanning er wel door. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt maar je hoort hier meer dan genoeg verhalen over homoseksuele ervaringen onder de sportclubdouches.

Reageer