Vraag

opeens groepsseks?

  • 23 June 2022
  • 5 reacties
  • 1998 Bekeken

Reputatie 1
Badge

µHallokes! hier ben k weer!

Zoals jullie aan de titel kunnen zien, is er gisteren iets onverwachts gebeurd.

 

k zal t is uitleggen:

Gisteren hadden ik en mijn vriend afgesproken dat we die avond sex zouden hebben.

ik kwam daar aan en hadden zoals afgesproken een rustige sex.  Maar opeens heeft ie luid ja gezegd en er kwamen allemaal (5) naakte jongens en (2) extra meisjes naar binnen en zo begon de groepseks. Ik vond het niet leuk en zei het ma ze luisterde niet en deden voor alsof ik niet bestond. Ik voel me nu echt heel schuldig dat ik niet ben weggegaan en die meisjes zaten vast gebonden en zullen ze verkracht hebben. Ik weet niet wat ik moet doen. Aan mijn ouders zeggen? hebben jullie tips ofzo? want k voel me echt heel schuldig!

 

Dank jullie wel!

 

Groetjes,

AA


5 reacties

Reputatie 1
Badge

BTW: kheb een nieuwe vriend.

Dacht dat hm beter zou zijn.

 

EERSTE TOPIC:

ik en mijn kleine zus hebben het zelfde account

Hoe herken je da?

Ik zet: AA er onder

en zij: LP

zo herken je het. Ze had de eerste topic op mijn naam gezet per ongeluk.

 

Sorry voor de verwarring!!

groetjes,

AA

Badge

Je kan inderdaad beter tegen je oudets vertellen en miss zelfs naar de politie gaan

Badge

ik zou aangifte doen

Reputatie 4
Badge +4

EERSTE TOPIC:

ik en mijn kleine zus hebben het zelfde account

Hoe herken je da?

Ik zet: AA er onder

en zij: LP

zo herken je het. Ze had de eerste topic op mijn naam gezet per ongeluk.

 

 

Heyy @Cute_Bloempje2008 (en dan zowel AA en LP)

Ik zou 2 verschillende accounts aanmaken.1 voor jou en een voor jezelf.  Dat is overzichtelijker. 
Geen haat, minimodding ofz.

gr. @Socrates 

Opvallend dat je 5 dagen voor t plaatsen geen vriend had, afgeleid uit je eerdere topic, en dus in die 5 dagen een vriend gefixt hebt, en ook gelijk seks gehad hebt met die vriend (tot dusverre al best apart). Maar je zegt dat je binnen die 5 dagen ook nog een 2e vriend gefixt hebt? Je bent 2008 dus 13/14 jaar oud, en 2 vriendjes en seks in 5 dagen?

Beetje onrealistisch, maar goed gebruik gwn 2 verschillende accounts, en doe aangifte/content een organizatie die je helpt bij seksueel misbruik

Reageer