Opblaasbare sumo pakken

  • 19 April 2022
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Het klinkt heel dom maar ik heb een beetje een gek probleem, ik heb namelijk een ding voor meiden in van die opblaasbare sumo pakken. Daarmee bedoel ik zo’n pak wat je aan kan trekken, op kan blazen en waar je dan heel dik in lijkt. Ik weet niet wat ik er zo fijn aan vind, want ik vind meiden die daadwerkelijk obesitas hebben helemaal niet aantrekkelijk. Maar als ik een slanke meid zie die dan voor de grap zo’n pak aan doet en haarzelf super dik laat opblazen, dan vind ik het super fijn en spannend. Het ziet er gewoon heel zacht en fijn en knuffelbaar uit, maar het heeft ook wel wat stoers als ze ineens zo groot eruit ziet.

Ik zou graag eens wat meemaken met deze pakken maar weet niet goed hoe. Een jaar terug droegen twee vriendinnen van mij wel zulke pakken met carnaval, en dat vond ik erg spannend. Ik heb ze er zelf die dag niet in gezien, maar ik zag wel een foto langs komen. Ik zou er graag meer van willen zien maar ik vind het te spannend en eng om te vragen, dan ben ik bang dat ze wat doorhebben. Ik zou graag meer weten over wat zij er van vonden om dat te dragen, en of ze het naast carnaval misschien nog vaker hebben gedragen voor de grap. Het lijkt me ook wel eens leuk om met hun af te spreken en dat ze dat pak dan aan doen, of dat ik er ook een aan doe en dat we dan daarom kunnen lachen, maar omdat ik het opwindend vind durf ik het niet echt te vragen.


2 reacties

Reputatie 3
Badge

heyoo

 

ik denk dat dat moeilijk word om te vinden, kwa dat er niet veel mensen zijn die dat ook vinden. maar anders ga je een keer met carnaval of gewoon een feestje met wat vriendinnen en vrienden zo verkleed, dan kan je ze namelijk wel in zo’n pak zien.

heyoo

 

ik denk dat dat moeilijk word om te vinden, kwa dat er niet veel mensen zijn die dat ook vinden. maar anders ga je een keer met carnaval of gewoon een feestje met wat vriendinnen en vrienden zo verkleed, dan kan je ze namelijk wel in zo’n pak zien.

Bedankt voor je reactie :) Carnaval of een feestje is wel een goed idee inderdaad. Hoe zou ik het best kunnen voorstellen om zo verkleed te gaan zonder dat het raar is? En ik zou dan ook het liefst hebben dat er verder alleen meiden meedoen, of is dat ook raar?

Reageer