Vraag

op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd?

  • 11 September 2020
  • 24 reacties
  • 3865 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik he  een vraag aan jullie op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd en waar en met wie en hoe oud was die persoon.

laat het maar weten


24 reacties

Hi,

Ik ben 15 en nog niet ontmaagd. Dat is wel normaal denk? Maar de een is veel eerder dan de ander.

Heyy

Ben 15 en nog helemaal maagd!

Groetjs

 

Reputatie 3
Badge +2

Oké bedankt alle 2 dat jullie hebben gereageerd

Reputatie 7
Badge +5

Ja vorig jaar

Reputatie 3
Badge +2

en waar had ze mooie kont en tieten

 

Reputatie 1
Badge +1

Toen ik 13 was. Zij was 17. 

ik ben bijna 16 en nog virgin. wel een paar keer close geweest, maar ik wil het nog niet

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben nog maagd, het komt vanzelf denk ik (ben 14)

Reputatie 3
Badge +3

ik was 13 en het was met mn ex heb er achteraf nogal spijt van 

hey :)

ik ben 14 en ook nog maagd, ik ben moslim dus dat is ook verboden.

Hoi Lisa491,

Ik ben nu 15 en nog steeds maagd. Volgens mij is dat best normaal, want de gemiddelde leeftijd van ontmaagd worden is volgens mij iets rond de 17 jaar. Natuurlijk zal dat wel bij iedereen verschillen, iedereen doet het op zijn eigen tempo. Ik ben er namelijk persoonlijk nog niet klaar voor.

Ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt!

- Anoniempje_2005

Badge +1

Ik als ik 12 was , de persoon was bijna ook 12 toen

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben 13 en nog lekker maagd!!,

Maar da's wrs ook wel normaal. Ik denk dat mijn vriendje/ vriend van 13 er misschien wel behoefte aan heeft maar als ik dat niet wil dan respecteert hij dat ook gewoon. En dat vind ik heel fijn:)

 

Badge

Ik ben 14 en al ontmaagd. Ik heb dit met me vriendin gedaan. We lagen samen in bed en ineens ging ze naar me ballen. En toen ja. 

Reputatie 4
Badge +3

ik ben 12 en ben ontmaagd. Mijn vriend van 14 bij hem thuis op zijn kamer. We hebben het nu al vaker gedaan

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

11  door me neef hij was toen 17

Reputatie 2
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

hey, ik was zelf 13, in zijn huis gwn op bed haha, met men best friend (friends with benifits) hij was 18!

Reputatie 7
Badge +7

-onnodige quotes verwijderd-

Ik en mijn vriendin zijn beide ontmaagd, ik ben 15 en zij is 16. Ik heb haar ontmaagd bij haar thuis 

Ik ben 14 een nog maagd.  Ik ben ook nog nooit gezoend.  Ik vind niemand leuk genoeg en met corona ontmoet je alleen maar mensen via snap een ik vind het cringe als die je meteen gaan versieren.  

Reputatie 1
Badge

nog niet mar heb al wel vriendin

Reputatie 7
Badge +17

12 en nog  all clear :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben op mijn veertiende ontmaagd, dit was bij mijn toenmalige vriendin thuis, zij was toen 13.

In de zomer van 2020 kwam ik bij haar langs, wij en haar zus waren de enige die er waren (geen trio gefixt helaas ;) ) en op een gegeven moment gebeurde het toen we 's nachts in bed lagen. 

Reputatie 1
Badge

Ik was 13 en zij was 13. En op men slaapkamer 3 dagen voor valentijn

Reputatie 1
Badge

13, door de vriendin van m'n zusje

Reageer