Vraag

Op welke leeftijd voor het eerst seks gehad?

  • 17 March 2021
  • 13 reacties
  • 1521 Bekeken

Badge

Hoi,

ik heb dus ontiegelijk zin in seks met een jongen. Ik ben ook homo. 
 

Op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd en hoe? Welk standje? Door wie? Waar? Wat het je allemaal gedaan?

 

groetjes

NIOPAA


13 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai NiemandOpAarde en andere gebruikers,

 

Het is niet de bedoeling dat hier allerlei seksverhalen genoteerd worden, zie forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum. Dat geldt dus zeker ook voor seksuele details. Dus de vraag mag beantwoord worden, maar niet in detail.

 

Groeten, Britta van de Kindertelefoon

Ik heb een keer via snap met een buitenlandse jongen afgesproken (wij waren allebij homo), en toen heeft hij mij bij hem thuis geneukt, hij had best een grote, kon er redelijk veel van en was gwn goeie, ik ben 15 en hij was 16 btw, als je meer wil weten moet je t gwn zeggen 🙂

Badge

-Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon-

Vertel meer

Het is niet de bedoeling dat hier allerlei seksverhalen genoteerd worden, zie forumregel 9: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende inhoud of links op het forum. Dat geldt dus zeker ook voor seksuele details. Dus de vraag mag beantwoord worden, maar niet in detail.

Is dit niet een beetje raar… Het lijkt mij nogal logisch dat er in het thema ‘seksualiteit’ best over seks gepraat kan worden. De vragen die deze jongen stelt, zijn helemaal niet zo raar (hier op het forum zie ik toch echt wel gekkere dingen). Ik weet niet wat u onder choquerende inhoud verstaat, maar bij ‘seksuele details’ lijkt mij hier toch geen enkele sprake van te zijn. Dit thema is daar notabene voor bedoelt. 

Het is natuurlijk aan forumleden zelf om te beslissen of ze zulke persoonlijke details delen, ik voel me daar niet zo geroepen toe, maar het lijken mij toch relatief onschuldige vragen. Zeker niet choquerend in ieder geval.

Reputatie 6
Badge +3

@xLisa 

Goed dat je het aangeeft en het klopt wat je zegt. Praten over seks en vragen naar ervaringen mag op dit forum. Wanneer de moderator van mening is dat het om choquerende inhoud gaat, dan is het strijd met forumregel 9 en kan de moderator de tekst hierop aanpassen. Ik ga er vanuit dat de modbreak van Britta is bedoeld om jullie hier vast op te attenderen. 

Groetjes,

Carolien

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

ik heb dus ontiegelijk zin in seks met een jongen. Ik ben ook homo. 
 

Op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd en hoe? Welk standje? Door wie? Waar? Wat het je allemaal gedaan?

 

groetjes

NIOPAA

13, doggy haha, beste vriend, zijn huis/bed. alles behalve anaal

Reputatie 3
Badge +2

@Carolien_  Hoe weet je precies wanneer iets wel kan en wanneer iets te choquerend is?

Reputatie 3
Badge +2

Hallo Kaasje,

Wat goed dat je deze vraag stelt! We zorgen dat @Carolien_  hier naar zal kijken en zo snel mogelijk een passend antwoord zal geven! 

 

 

ik raad dit absoluut niet aan maar ik was 13. er was volledige consent en ik heb er denk ik ook geen spijt van, maar sindsdien ben ik heel onzeker over mijn lichaam en durf ik het aan niemand te laten zien. blijf alsjeblieft voorzichtig.

Reputatie 6
Badge +3

@Kaasje  Ik snap je vraag, maar we kunnen niet een lijstje geven met dit is wel choquerend en dat niet. De moderators kijken zorgvuldig naar de inhoud van het topic of de reactie en bepalen aan de hand daarvan of het te choquerend is. Als dat het geval is, wordt de tekst aangepast en krijgt de gebruiker een waarschuwing. Mocht je als gebruiker het daar niet mee eens zijn, heb je altijd de mogelijkheid om daar bezwaar tegen te maken.

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben, maar anders hoor ik het graag!

Reputatie 2
Badge +2

Hoi,

ik heb dus ontiegelijk zin in seks met een jongen. Ik ben ook homo. 
 

Op welke leeftijd zijn jullie ontmaagd en hoe? Welk standje? Door wie? Waar? Wat het je allemaal gedaan?

 

groetjes

NIOPAA

op 13 jarige leeftijd

doggy style

door mijn beste vriend van 18!

bij hem thuis in zen bed ahah.

ik durfte hem niet te pijpen nog maar voor de rest allen wel behalve anaal ;`>

Badge

om 16 jarige leeftijd

doggy, country 

door een van mijn beste vriendne van 17

bij mij thuis op de bank en in bed

we hebben gepijpt, gebekt, gerimt en geneukt en toen kwam hij klaar

Ik was 11, in de zetel thuis ontmaagd…

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

  Pijpen, missionaris standje, doggiestyle, klaargekomen in mijn mond. Mijn ouders waren bij de buren. Enkel mijn zusje was thuis, maar die was toch boven aan het gamen. We hebben nog altijd seks met elkaar en ik vind het echt super.

Reageer