Hoii
De titel zegt het eigenlijk al : Op welke leeftijd en manier kwamen jullie erachter dat je sperma had? . Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen erachter kwamen en hoe oud ze waren.
Alvast bedankt
Doeiii
Hoii
De titel zegt het eigenlijk al : Op welke leeftijd en manier kwamen jullie erachter dat je sperma had? . Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen erachter kwamen en hoe oud ze waren.
Alvast bedankt
Doeiii
ik was denk ik 11/12 jaar en ik ben erachter gekomen door af te trekken
Hey! Ik voelde al wel dat er wat prikkels waren zeg maar, en soms gaf mijn al een soort 'seintje' door wat beweging te maken. En een keer 's nachts ongeveer 7 maand geleden werd ik wakker door een lozing en vanaf toen wist ik wel zeker dat ik sperma had. Ik denk dat veel jongens dit zo hebben gehad .
Liefs Tover xxx
Hoi
Ik denk dat ik rond de 12/13 was. Eerst was het gewoon doorzichtig voorvocht. Pas later was het echt wit/grijzig zoals nu.
Liefs
Toen ik was 13 met aftrekken kwam ik er achter
Door aftrekken. Ik was iets van 12,5. Ik hoorde jongens op school wel eens over aftrekken/rukken/fappen praten. Ik vond dat ik dat ook maar eens moest proberen. Dat beviel wel goed dus nooit meer mee gestopt
Still waiting...
Hoi, ik wist natuurlijk al wel dat er zoiets aankwam toen. En nadat ik net als
Groetjes liefs Tartan X
P.S. ik was 12 jr en 3 maanden geloof ik.
P.S. ik was 12 jr en 3 maanden geloof ik.
hoe kwam je er achter dat je sperma had
Net voor mij 10de verjaardag speelde ik wat met mijn pikkie. Ik zat op de rand van mijn bed en het spelen en frummelen met mijn harde pik voelde heerlijk dus ik ging door en dat lekkere gevoel werd alleen maar lekkerder totdat ik kwam. 2 druppeltjes vocht kwamen eruit. maar toen ik 10 was en een aantal maanden kreeg ik echt sperma. Mijn pik en ballen groeide ook flink in die tijd. Nu ben ik 15 en spuit ie veel meer.
Ik begon redelijk vroeg al met masturberen, toen ik klaarkwam ging er langzamerhand steeds meer sperma uit zegmaar. Da's alles.
Voor mijn 11 jaar had ik een droog orgasme bij het aftrekken. Er kwam wel druppels helder vocht uit voor en na het hoogtepunt. Ik kon makkelijk zo 5 orgasmes achter elkaar krijgen .
Masturberen had mijn vader me geleerd de tips en trucs. Ik werd aangemoedigd om het regelmatig te doen lekker piemeltje trekken noemde hij dat.
11 jaar en 10 maanden kwam er al beetje sperma uit de penis. En trots dat ik was ben vruchtbaar nu kan babies maken. Van weinig zaad meer helder doorzichtig vloeibaar..tot meer veel wit dik slijm op mijn 13 jaar. Op sommige hete dagen trek ik me 2x per dag af elke dag.
Ik was 10 toen ik begon met masturberen, begin kwam ik droog klaar. Vanaf mijn 11de kwam ik voor het eerst met sperma klaar. Werd toen als snel best veel.
12 jaar, natte droom, daarna beginnen rukken, dan seksvoorlichting op school gehad, wist toen wat het eig was, en eerste witte sperma bij 13 denk ik.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.