Vraag

op vakantie aftrekken op zus

  • 1 August 2023
  • 2 reacties
  • 2589 Bekeken

Badge

Hey allemaal,

Ik ben op vakantie in Italië met mijn vader en zus van 19 en we zitten in een appartement met1 2 persoons bed en 1 slaapbank dus mijn vader slaapt om de slaapbank en ik lig samen met mijn zus in het twee persoons bed ik ben 15 en mijn zus dus 19 en ik vind mijn zus echt super geil en trek dus veel af op haar als ze nog ligt te slapen en ik vind het super leuk op te doen. Maar is dit raar of kan dit gewoon.


2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @Anoniem24 7geil 

 

Dit is begrijpelijk maar verkeerd. Je bent 15, puber en waarschijnlijk nemen je hormonen je gedachten over en ben je daarom geil. Je aftrekken in hetzelfde bed zou ik echt niet tof vinden, al helemaal als het familie is. Als je toch wil aftrekken doe dit dan ergensanders maar niet in hetzelfde bed als je zus. Dit kan echt niet.

Aah, seriously dude? Dit meen je? Dat is zo echt niet okey man. Argh no echt niet! Ik hoop dat je een sick geintje maakt want dit is echt never done weet je.  Dit is echt? I'm shocked. Ga echt therapie volgen ofzo en hoop dat je zus dit nooit merkt of te weten komt. Was je mijn broer, ik wou je nooit meer kennen, echt. Stop hiermee dude en work on yourself.  Heal! 

 

Reageer