Skip to main content

Hoi ik ben geil en wil graag masturberen op mijn kamer maar ben bang dat ik betrapt word want me kamer is op de begaande grond wat kan ik doen

Je kan het doen als je een keer alleen thuis bent. Je kan het buiten doen. Maar je kan ook gewoon je ouders vragen of ze kunnen kloppen voordat ze je kamer inlopen. Je ouders weten best dat je masturbeert  want dat doen alle jongeren.


Je kan het doen als je alleen bent, of je doet de deur op slot, anders kan het bijvoorbeeld als je op de badkamer aan het douchen bent ofzo, anders doe je het in je kamer als iedereen slaapt, 

 

onthoud dat masturberen bijna geen geluid maakt dus zolang niemand het ziet word je in principe bijna nooit betrapt


Ik doe het regelmatig. Vaak savonds als mijn gezin niet meer actief door het huis aan het wandel is. En het vals dan ook niet op dat ik opeens er niet meer ben


Trek in de douche


Doe een stok onder de deurklink


Gewoon in bed doen onder je deken ik ben nog nooit betrapt en hebben ook geen boven maar alles beneden 


Hoi @Anoniem74,

 

je kunt jezelf ook aftrekken terwijl je op een stoel zit die je tegen de binnenkant van jouw slaapkamerdeur zet en dan hoop ik dat jouw slaapkamerdeur naar binnen open gaat, want als ie naar de gang open gaat heb je er niks aan 😂

 

Ik zou dan ook wel even de gordijnen dicht doen, want als je moeder anders buiten de plantjes water geeft en voorbij jouw slaapkamerraam loopt zou ze als ze naar binnen kan kijken misschien de gieter wel uit haar handen kunnen laten vallen 😁

 

Dus, gewoon tegen de deur gaan zitten en dat zou ook nog kunnen als je op de grond zit met je rug tegen de deur, maar bedenk van tevoren ff waarom je daar zit, tenminste als je niet wil zeggen dat je jezelf aan het aftrekken was…...zeg bijvoorbeeld dat je je veter aan het strikken was of verzin iets nog beters….zorg wel dat je bij die smoes van die veter wel tenminste één schoen in de buurt hebt of aan hebt…

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 


Reageer