Vraag

op gekste plekken vingeren

  • 28 March 2024
  • 2 reacties
  • 508 Bekeken

ik vind het altijd super geil om op allerlij verschillende locaties te vingeren. Wat zijn de gekste plekken waar jullie dat deden, hoe ging dat? Waar zou ik het kunnen doen


2 reacties

Reputatie 3
Badge

Heyy @sofiekanalles ,

Ik heb niet op super veel rare plekken gevinger maar ik heb wel eens in het zwembad gedaan. Dus niet in een hokje maar in het zwembad zelf . Ze hadden daar ook een sauna en glijbaan dus daar het in ook in dedaan. 

En ik heb het ook in een pashokje gedaan in een kleding winkel, toen het heel druk was.  Je moet dan wel erg stil zijn anders betrappen ze je miss. 

Ik hoop dat je hier aan hebt.

 

XOXO 

Badge

Ik heb een keer samen  mijn vriendin in (drukke) treinen gevingerd. Met de vibrator komt ze altijd best snel klaar. De eerste keer begon ze zelf enaan. We hadden een weekend samen, ik had de vibrator voor haar gekocht, maar er was toch geen goed moment om het uit te proberen. In de trein had ze het in mijn tas gezien. Ze heeft hem gepakt en toch ff uittesten. Er zaten mensen achter, voor ons en om ons heen. Ik was verbaasd dat ze dat aandurfde maar ik vond ook geil en begon zo stiekem mogelijk aan haar te zitten (borsten, vinger in dr mond en vervolgens een vinger in haar gestopt en ze had over een paar minuten een orgasme. 

We hebben ook zoiets in het bos gedaan, langs het water….

Ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Reageer