Skip to main content
Vraag

Op een knuffel plassen tijdens masturberen

• July 24, 2023
  • 11 reacties
  • 2709 Bekeken

Zijn er nog meisjes van mijn leeftijd 13 jaar die tijdens het masturberen expres een beetje op hun knuffel plassen als ze er op rijden of het graag zouden willen doen ik vind het rijden op een knuffel veel geiler als ik een klein beetje plas laat lopen en kom dan veel lekkerder klaar doe het soms ook met mijn onderbroek aan zodat ik mijn onderbroek nat plas maar meestal bloot ?

11 reacties

Julie09
Forum|alt.badge.img+6
  • Vaak actief
  • July 24, 2023

Moet je gewoon doen als je dat fijn vind. Ik doe het zelf niet. Hou het verder wel hygiënisch (knuffel in de was)

• July 28, 2023

Ik vind het net geil als mijn knuffel naar mijn kutje en mijn plas ruikt dan krijg ik nog meer zin.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 29, 2023

Hoevaak doe je het

• July 29, 2023

Hoevaak doe je het

Bijna elke dag wel hihi is lekker geil.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 29, 2023

Hoe voelt het voor jouw als je het doet

• July 30, 2023

Extreem geil lekker en stout gevoel en na echte plasseks de lekkerste manier van masturberen die er bestaat.

Forum|alt.badge.img

ik ben een jongen en ik vind dit geil ga door meid!

• January 18, 2025

Zijn er nog meisjes van mijn leeftijd 13 jaar die tijdens het masturberen expres een beetje op hun knuffel plassen als ze er op rijden of het graag zouden willen doen ik vind het rijden op een knuffel veel geiler als ik een klein beetje plas laat lopen en kom dan veel lekkerder klaar doe het soms ook met mijn onderbroek aan zodat ik mijn onderbroek nat plas maar meestal bloot ?

Super vaak zelfs ik plas ook vaak op mn voeten vind zo leuk lekker warm 

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 29, 2025

Ik zat letterlijk net op de wc!

Ik ga dan achterstevoren op de wc zitten en dat voelt zo geil. Dan is mijn k*t de hele tijd zeg maar uit elkaar. Dan plak ik er een wc op mijn k*t dus ja, ik doe aan plas masturberen. Ook in bed op knuffels. 🧸 

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 29, 2025

Ik plas niet maar schuur wel tegen een knuffel. Ik hou dan mijn onderbroekje aan welk dan wel een beetje nat wordt. 

Fijn om te doen.

Vind jouw manier prima, vooral blijven doen. Plas je omdat je de knuffel vochtig wilt hebben? Kun je uitleggen waarom? Je vindt het geil als het naar jou ruikt, zou je dus ook mssn lesbisch kunnen zijn of dat gevoel opwekken?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 30, 2025

Soms doe ik dat wel maar dan is het maar een klein beetje  maar ik doe het meer in bad dat ik een klein beetje plas en dan lekker vingeren